Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Etika v podnikové strategii, 3. vydání

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: Ostrava
Formát: B5 111 stran
Cena: 238 Kč běžně 280 Kč
Přidat 'Etika v podnikové strategii, 3. vydání' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a ztráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-87071-45-8
  • EAN: 9788087071458

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele