Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Patalas Thomas
Vydavatel: Grada
Publikováno: 15.04.2009
Formát: 17×24 cm, 192 stran
Cena: 229 Kč ( 208 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (15%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2484-3
  • EAN: 9788024724843

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 350 Kč 22 %

Naše cena: 1 240 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 357 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a…

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 55 Kč 15 %

Naše cena: 314 Kč

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Autor: Moudrý Marek

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 86 Kč 26 %

Naše cena: 244 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 250 Kč

Ušetříte: 275 Kč 22 %

Naše cena: 975 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

I zázrak potřebuje reklamu

Autor: Jan Cézar

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Značka: od vize k vyšším ziskům

Autor: Leslie De Chernatony

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

Běžná cena: 548 Kč

Ušetříte: 142 Kč 26 %

Naše cena: 406 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Webová analytika 2.0

Autor: Avinash Kaushnik

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 130 Kč 22 %

Naše cena: 460 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 222 Kč

Ušetříte: 53 Kč 24 %

Naše cena: 169 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Jak přivolat déšť-Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Autor: Ken Burnett

Běžná cena: 627 Kč

Ušetříte: 138 Kč 22 %

Naše cena: 489 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Thomas Patalas
Narozen v roce 1967, je již několik let hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a rovněž je certifikovaným specialistou obchodní a průmyslové komory. Prostřednictvím své agentury MAKS - Marketing und Kommunikationsservice poskytuje už od roku 1999 nekonvenční marketingové služby malým a středním podnikům. Předtím působil jako vyšší konzultant v agentuře zabývající se projekty městského marketingu, kde připravoval koncepty pro úspěšnou prezentaci měst a regionů. Své vnímání guerillového marketingu Thomas Patalas prezentoval v několika článcích a statích. Jeho tipy a rady z této oblasti, určené především malým a středním podnikům, byly rovněž publikovány v řadě obchodních časopisů. Krom toho tento mönchengladbašský sociolog často přednáší o aktuálním vývoji a změnách na poli marketingu a souvisejících příležitostech, jež se díky nim otevírají pro malé a střední firmy.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele