Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Patalas Thomas
Vydavatel: Grada
Publikováno: 15.04.2009
Formát: 17×24 cm, 192 stran
Cena: 229 Kč ( 208 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (15%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Nedostupné

Informace o dostupnosti

Produkt v současné chvíli nelze objednat z důvodu delší dostupnosti, či úplného rozebrání.

Anotace

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2484-3
  • EAN: 9788024724843

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Moderní rétorika - Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli – 3., doplněné vydání

Autor: Špačková Alena

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 28 Kč 15 %

Naše cena: 157 Kč

Polibte tu žábu! - 12 skvělých způsobů, jak ve vašem životě a práci proměnit negativa v pozitiva

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 81 Kč 27 %

Naše cena: 218 Kč

Tvarytmy

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Fundraising - pro neziskové organizace

Autor: Boukal Petr A Kolektiv

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Jakou rostlinu kam zasadit - podle typu zahrady, místa, barvy květů, barvy listů, ročního období

Autor: Hagen Thomas

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

50 nejlepších rad pro úspěšné kouče - Kompletní poradenství k obohacování lidí

Autor: Gillian Jones

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 56 Kč 20 %

Naše cena: 224 Kč

Jak účinně oslovit média

Autor: Jan Tomandl

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Psychoanalytické koučování - Vliv nevědomé motivace na jednání koučovaného

Autor: Martin Cipro

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

49 marketingových tajemství

Autor: Ron Finklestein

Běžná cena: 378 Kč

Ušetříte: 83 Kč 22 %

Naše cena: 295 Kč

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované…

Autor: Jakub Slavík

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Fundraisingové aktivity - Jak získat finanční prostředky na místní komunity

Autor: Zuzana Polačková

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 53 Kč 24 %

Naše cena: 166 Kč

Barva kouzel

Autor: Pratchett Terry

Běžná cena: 228 Kč

Ušetříte: 57 Kč 25 %

Naše cena: 171 Kč

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 28 Kč 22 %

Naše cena: 101 Kč

Já, JůTuber 3

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 84 Kč 24 %

Naše cena: 265 Kč

Jistou cestou k bohatství

Autor: Wallace D. Wattles

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 38 Kč 24 %

Naše cena: 122 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Mistr Sun a umění obchodu - Jak správně použít principy Umění války v podnikání

Autor: Mark R. Mcneilly

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Dívka ve vlaku

Autor: Paula Hawkins

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 70 Kč 20 %

Naše cena: 279 Kč

Pátá dohoda

Autor: Miguel Ruiz

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 40 Kč 20 %

Naše cena: 158 Kč

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 55 Kč 24 %

Naše cena: 175 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 409 Kč

Ušetříte: 82 Kč 20 %

Naše cena: 327 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Strategický marketing. Teorie pro praxi

Autor: Hanzelková Alena

Běžná cena: 440 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 374 Kč

Občanský sektor

Autor: Marek Skovajsa

Běžná cena: 485 Kč

Ušetříte: 112 Kč 23 %

Naše cena: 373 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Thomas Patalas
Narozen v roce 1967, je již několik let hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a rovněž je certifikovaným specialistou obchodní a průmyslové komory. Prostřednictvím své agentury MAKS - Marketing und Kommunikationsservice poskytuje už od roku 1999 nekonvenční marketingové služby malým a středním podnikům. Předtím působil jako vyšší konzultant v agentuře zabývající se projekty městského marketingu, kde připravoval koncepty pro úspěšnou prezentaci měst a regionů. Své vnímání guerillového marketingu Thomas Patalas prezentoval v několika článcích a statích. Jeho tipy a rady z této oblasti, určené především malým a středním podnikům, byly rovněž publikovány v řadě obchodních časopisů. Krom toho tento mönchengladbašský sociolog často přednáší o aktuálním vývoji a změnách na poli marketingu a souvisejících příležitostech, jež se díky nim otevírají pro malé a střední firmy.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele