Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Holistická marketingová koncepce

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Tomáš Barčík
Vydavatel: Ústav práva a právní vědy, o.p
Jazyk: čeština
Publikováno: 01/2013
Formát: 230x150x8 mm Kniha 144 stran
Cena: 175 Kč ( 159 Kč bez DPH)
Ušetříte 55 Kč (24%)
Běžná cena 230 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.

Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem.

Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky.

Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-905247-2-9
  • EAN: 9788090524729

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele