Jazyk: slovenština
Formát: Kniha
Cena: 125 Kč běžně 167 Kč
Nedostupné

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Navštevujete so svojim dieťaťom logopedickú poradňu? Máte pocit, že by vaše dieťa mohlo rozprávať lepšie? Vy mu síce v rodine rozumiete, ale jeho dorozumievanie sa s ostatnými je problematickejšie? Trápi Vás, ako sa dohovorí s kamarátmi a ako zvládne dorozumievanie sa v škole? Teraz, keď majú komunikačné zručnosti stále väčší vplyv na uplatnenie sa človeka v spoločnosti a na trhu práce, mali by sme deťom poskytnúť čo najväčšiu podporu aj z tohto hľadiska. Ponúka sa Vám príležitosť získať kvalitného pomocníka v tejto knižke. Ten, kto sa chce so svojím dieťaťom hrať, stráviť pekné chvíľky zábavného učenia, nájde v knihe fundované rady, ako s dieťaťom pracovať. Autorka uplatnila odborné zásady, umožňujúce upevnenie správnej výslovnosti a rozvíjanie vyjadrovacích schopností dieťaťa. V knižke ďalej nájdete súbor hier, krátke poviedky a básničky, všetko je doplnené ilustráciami, ktoré dieťa určite zaujmú. Publikácia teda obsahuje všetko dôležité pre rozvoj reči ako základ pre správne používanie materinského jazyka a aj cudzích jazykov. Začínajúci čitateľ si môže obrázkové texty neskôr čítať a tak si súčasne upevňovať výslovnosť a precvičovanie čítanie. Vhodne zvolené slová, vtipné príbehy, milé ilustrácie priťahujú záujem detí. Jednoduché slová na začiatku dieťa ľahko zvládne, čo mu umožní postupne upevňovať správnu výslovnosť vo vetách a následne aj v bežnej reči. Je však nutné zdôrazniť, že táto publikácia nenahrádza logopedickú starostlivosť, je určená ako doplnok na domáce precvičovanie. Presvedčte sa, že táto zaujímavá a motivujúca knižka pomôže predísť možnej nechuti dieťaťa voči pravidelným cvičeniam správnej výslovnosti. Publikácia Hry s rečou sa zameriava na precvičovane výslovnosti hlások, ktoré spôsobujú deťom najväčšie problémy: C, S, Z, Dz, Č, Š, Dž, L, R Knižka obsahuje: - prípravné cvičenia (na precvičovanie schopností, ktoré vo veľkej miere ovplyvňujú osvojovanie si správnej výslovnosti) - konkrétne hlásky (podrobne rozpísaný postup vyvodenia hlásky, návod na sluchové rozlišovanie hlások, cvičenia na upevňovanie výslovnosti jednotlivých hlások) - súbor hier a obrázkov k precvičovaniu hlások (môžu pomôcť k obohateniu slovnej zásoby, precvičovaniu pamäti, rozvíjaniu fonematického sluchu, uľahčeniu počiatočného čítania) - krátke poviedky a básničky zo zvýšenou frekvenciou danej hlásky (pre upevňovanie preberaných hlások a k napodobneniu modulačných faktorov reči: rytmu, tempa, dynamiky)

Kategorie

Knihovnické kódy

• EAN: 9788025118054