Formát: Kniha
Cena: 130 Kč ( 118 Kč bez DPH)
Ušetříte 37 Kč (22%)
Běžná cena 167 Kč
Dostupnost:

Anotace

Navštevujete so svojim dieťaťom logopedickú poradňu? Máte pocit, že by vaše dieťa mohlo rozprávať lepšie? Vy mu síce v rodine rozumiete, ale jeho dorozumievanie sa s ostatnými je problematickejšie? Trápi Vás, ako sa dohovorí s kamarátmi a ako zvládne dorozumievanie sa v škole? Teraz, keď majú komunikačné zručnosti stále väčší vplyv na uplatnenie sa človeka v spoločnosti a na trhu práce, mali by sme deťom poskytnúť čo najväčšiu podporu aj z tohto hľadiska. Ponúka sa Vám príležitosť získať kvalitného pomocníka v tejto knižke. Ten, kto sa chce so svojím dieťaťom hrať, stráviť pekné chvíľky zábavného učenia, nájde v knihe fundované rady, ako s dieťaťom pracovať. Autorka uplatnila odborné zásady, umožňujúce upevnenie správnej výslovnosti a rozvíjanie vyjadrovacích schopností dieťaťa. V knižke ďalej nájdete súbor hier, krátke poviedky a básničky, všetko je doplnené ilustráciami, ktoré dieťa určite zaujmú. Publikácia teda obsahuje všetko dôležité pre rozvoj reči ako základ pre správne používanie materinského jazyka a aj cudzích jazykov. Začínajúci čitateľ si môže obrázkové texty neskôr čítať a tak si súčasne upevňovať výslovnosť a precvičovanie čítanie. Vhodne zvolené slová, vtipné príbehy, milé ilustrácie priťahujú záujem detí. Jednoduché slová na začiatku dieťa ľahko zvládne, čo mu umožní postupne upevňovať správnu výslovnosť vo vetách a následne aj v bežnej reči. Je však nutné zdôrazniť, že táto publikácia nenahrádza logopedickú starostlivosť, je určená ako doplnok na domáce precvičovanie. Presvedčte sa, že táto zaujímavá a motivujúca knižka pomôže predísť možnej nechuti dieťaťa voči pravidelným cvičeniam správnej výslovnosti. Publikácia Hry s rečou sa zameriava na precvičovane výslovnosti hlások, ktoré spôsobujú deťom najväčšie problémy: C, S, Z, Dz, Č, Š, Dž, L, R Knižka obsahuje: - prípravné cvičenia (na precvičovanie schopností, ktoré vo veľkej miere ovplyvňujú osvojovanie si správnej výslovnosti) - konkrétne hlásky (podrobne rozpísaný postup vyvodenia hlásky, návod na sluchové rozlišovanie hlások, cvičenia na upevňovanie výslovnosti jednotlivých hlások) - súbor hier a obrázkov k precvičovaniu hlások (môžu pomôcť k obohateniu slovnej zásoby, precvičovaniu pamäti, rozvíjaniu fonematického sluchu, uľahčeniu počiatočného čítania) - krátke poviedky a básničky zo zvýšenou frekvenciou danej hlásky (pre upevňovanie preberaných hlások a k napodobneniu modulačných faktorov reči: rytmu, tempa, dynamiky)

Kategorie

Knihovnické kódy

• EAN: 9788025118054