Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


I zázrak potřebuje reklamu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jan Cézar
Vydavatel: CPress
Jazyk: čeština
Formát: Kniha
Cena: 233 Kč ( 212 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Nedostupné

Informace o dostupnosti

Produkt v současné chvíli nelze objednat z důvodu delší dostupnosti, či úplného rozebrání.

Anotace

O knize: Během vzniku této knihy jsem v naší reklamní agentuře dával číst vybrané pasáže svým mladým kolegyním na postech account managerů. Bylo vidět, že je to svou formou i obsahem mimořádně zaujalo. A co je důležité, nebylo takřka nic, čemu by neporozuměly. Řeklo by se – kniha pro začátečníky v oboru... Jenže stejně kladné až nadšené ohlasy jsem získal i od zkušených marketingových a reklamních matadorů. Zkrátka, sázka na originalitu a kreativitu zpracování autorovi dokonale vyšla. Ing. Radek Jaroš Ideamaker Reklamní agentura Borland Myslím, že je na trhu konečně kniha, která dokázala podat problematiku současného marketingu čtenářsky příjemnou a čtivou formou. Autor se dokázal vymanit z říše statistik, výpočtů, a teoretických ukázek, jak je známe z vysokoškolských skript, a čtivou formou představuje všechny disciplíny, které by měl současný marketingový pracovník zvládat. Velkou výhodou knihy je, že předkládané rady lze velmi snadno aplikovat v každodenní praxi. A nakonec, z mého pohledu problematiku výzkumu trhu zvládl na jedničku. Ing. Karel Vopička Research agentura Ultex Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána, naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení. Ing. Vladimír Bystrov PR agentura Bison & Rose Stejně jako rád sleduji filmy s dějem, který mi je příjemný a nestresující, ale zároveň není prázdný a něco pozitivního ve mně zanechá, tak stejně kladně a v pozitivech hodnotím tuto knihu. Ledacos vám dá, a to formou, která vás baví. Po jejím přečtení máte dojem, že jste si příjemně odpočinuli u dobré knížky, ale zároveň víte, že jste se dozvěděli něco nového. Je takovým multipackem – poznání a zábava – ono známé „dva v jednom“. Filip Doubek ViceChairman of the Board & Business Director Mediální agentura Médea

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025116883

Informace:

Věk od 15
Typ vazby vázaná s laminovaným potahem
Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně
Počet tiskových stran - blok 208 poc

Publikace od stejného autora

Něco nad námi je-Vesele a ilustrovaně o dějinách světových náboženství

Autor: Jan Cézar

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 33 Kč 22 %

Naše cena: 116 Kč

Králožroutky

Autor: Cézar Jan

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 6 Kč 6 %

Naše cena: 93 Kč

Zabijet srdcem

Autor: Cézar Jan

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 6 Kč 6 %

Naše cena: 93 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Český jazyk - Přehled středoškolského učiva

Autor: Drahuše Mašková

Běžná cena: 175 Kč

Ušetříte: 26 Kč 15 %

Naše cena: 149 Kč

OXFORD MATURITA EXCELLENCE Z: Příprava k maturitě základní úrovně

Autor: Paulerová, E.

Běžná cena: 467 Kč

Ušetříte: 103 Kč 22 %

Naše cena: 364 Kč

Čítanka 1 - k literatuře přehledu SŠ učiva

Autor: Mgr. Otakar Slanař

Běžná cena: 150 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 128 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Platónská a archimédovská tělesa

Autor: Daud Sutton

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 150 Kč

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 174 Kč 60 %

Naše cena: 116 Kč

Prolegomena k nové infinitní matematice

Autor: Petr Vopěnka

Běžná cena: 75 Kč

Ušetříte: 18 Kč 24 %

Naše cena: 57 Kč

Strategický marketing. Teorie pro praxi

Autor: Hanzelková Alena

Běžná cena: 440 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 374 Kč

Nepostradatelné matematické a fyzikální vzorce

Autor: Matthew Watkins

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 150 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Malá kniha velkých náhod

Autor: John Martineau

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 150 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Fraktální geometrie - Principy a aplikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 224 Kč

Ušetříte: 29 Kč 13 %

Naše cena: 195 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Stromy, které léčí

Autor: Petr Conway

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 91 Kč 26 %

Naše cena: 258 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

ČESKÝ JAZYK - testové úlohy

Autor: Mgr. Drahuše Mašková

Běžná cena: 181 Kč

Ušetříte: 27 Kč 15 %

Naše cena: 154 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Ogilvy o reklamě, 4. vydání

Autor: Ogilvy David

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Cvičení při bolestech zad

Autor: Jan Hnízdil

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 7 Kč 28 %

Naše cena: 18 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Záložka – Anglická nepravidelná slovesa

Autor: Petr Kupka

Běžná cena: 15 Kč

Ušetříte: 2 Kč 13 %

Naše cena: 13 Kč

Úvod do teorie masové komunikace

Autor: Denis Mcquail

Běžná cena: 745 Kč

Ušetříte: 149 Kč 20 %

Naše cena: 596 Kč

Dějiny výtvarného umění - 6. rozšířené a upravené vydání

Autor: Marie Černá

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 23 Kč 12 %

Naše cena: 172 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Restart

Autor: Jasdon Fried

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 86 Kč 27 %

Naše cena: 233 Kč

Pravidlo 80/20 - Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele