Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: Česko-německá

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Nový Ivan Sylvia Schroll-Machl
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 8.4.2015
Formát: brožovaná; 165 x 235mm; 168 stran kniha
Cena: 296 Kč ( 269 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (22%)
Běžná cena 379 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 22.1.2017 17:46

Anotace

Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem a institucí a nejnovějších empirických výzkumů zaměřených na klíčové situace v managementu a personálním řízení a na různých příkladech z reálného života česko-německých firem nabízí řešení četných problémů manažerů i zaměstnanců. Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí, rozdílné způsoby řešení pracovních a osobních sporů – to je jen nepatrný výčet těchto obtíží, s nimiž se denně setkáváme a které výrazně ovlivňují výsledky společné práce. Při setkávání a střetávání se lidí různých národností, z různých zemí a různých kultur se pak tato komunikace stává mnohem náročnější a komplikovanější, nabývá „nových“ dimenzí a posouvá se do zcela jiné roviny. Abychom mohli případným nedorozuměním a konfliktům v interkulturní komunikaci a spolupráci předcházet, popř. je kvalifikovaně řešit, pokud k nim již dojde, je především nutné dokonale poznat nejen kulturní standardy vlastní země, ale i kulturní standardy země, s níž spolupracujeme, uvědomit si jednotlivé kulturní odlišnosti, poučit se z nich a správně je využít, aniž při tom porušíme základní etická pravidla.
Skutečnost, že Češi, Němci a popř. i Rakušané, žijí po celá staletí vedle sebe, ve svém důsledku znamená nejen velkou kulturní blízkost a podobnost, ale především rozdílnost, jejíž pochopení je obzvláště důležité pro dlouhodobější navázání vzájemné komunikace a trvalejší spolupráce. Čím se od sebe liší česká a německá kultura, jaké jsou české a německé či rakouské kulturní standardy?
Kniha Interkulturní komunikace: Češi a Němci Ivana Nového a Sylvie Schroll-Machl, významných odborníků na problematiku interkulturní psychologie a managementu, nabízí kromě užitečných zásad komunikace mezi kolegy v česko-německých týmech, mezi manažery a řadovými pracovníky v česko-německých firmách a českými a německými obchodními partnery také srovnání českých kulturních standardů s kulturními standardy německými. Jejich vysvětlení a pochopení zmírňuje často jen obtížně překonatelné předsudky a stereotypy, vede k přímější a jednoznačnější komunikaci a ve svém důsledku i k úspěšnější a příjemnější spolupráci. Překonávání těchto předsudků, vzájemných konfliktů a nedorozumění demonstrují autoři na mnoha příkladech z česko-německé praxe, na řadě případových studií i na zkušenostech a ukázkách z interkulturních tréninků v česko-německých firmách. Dokazují, že úspěch interkulturní komunikace nespočívá jen v dobré znalosti cizího jazyka a ve schopnosti dobře se orientovat v jeho odborné terminologii, ale tkví rovněž v dobré znalosti kultury a zejména kulturních odlišností komunikačních partnerů.
Kniha je určena především pracovníkům mezinárodních firem či pracovníkům, kteří přicházejí do kontaktu se zahraničními partnery – bez ohledu na jejich postavení v organizaci či dosavadní zkušenosti – avšak zároveň i těm čtenářům, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, jak poučeně jednat s našimi německy mluvícími sousedy.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-298-7
  • EAN: 9788072612987

Informace:

Komercni_priorita 0

Publikace od stejného autora

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 698 Kč

Ušetříte: 154 Kč 22 %

Naše cena: 544 Kč

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání česko-německá

Autor: Nový Ivan

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 187 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Klíč k účinnému vedení lidí - Odemkněte potenciál svých spolupracovníků

Autor: Tureckiová Michaela

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 28 Kč 15 %

Naše cena: 157 Kč

Kritikou a pochvalou k vyšší motivaci zaměstnanců

Autor: Rychtaříková Yveta

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Cesta Steva Jobse - iLeadership pro novou generaci

Autor: Jay Elliot

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

O válečném umění

Autor: Mistr Sun

Běžná cena: 120 Kč

Ušetříte: 7 Kč 6 %

Naše cena: 113 Kč

Moderní ICT pro podporu rozhodování

Autor: Jitka Kominácká

Běžná cena: 450 Kč

Ušetříte: 68 Kč 15 %

Naše cena: 382 Kč

Manažerské katastrofy

Autor: Jakub Nosek

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Podnikatel na konci role

Autor: Mike Michalowicz

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 11 Kč 6 %

Naše cena: 178 Kč

107 zlatých pravidel úspěšného manažera - 2. vydání bestselleru

Autor: Templar Richard

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Inner Game pro manažery - Tajemství vysoké pracovní výkonnosti

Autor: W. Timothy Gallwey

Běžná cena: 650 Kč

Ušetříte: 156 Kč 24 %

Naše cena: 494 Kč

Psychologie pro manažery-Jak ovládnout umění vést - Jak ovládnout umění vést

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 999 Kč

Ušetříte: 440 Kč 22 %

Naše cena: 1 559 Kč

Krizová komunikace - Efektivní zvládání krizových a zátěžových situací

Autor: Evangelu Jaroslava Ester

Běžná cena: 172 Kč

Ušetříte: 26 Kč 15 %

Naše cena: 146 Kč

Velká kniha manažerských dovedností

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 739 Kč

Ušetříte: 111 Kč 15 %

Naše cena: 628 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Autor: Cipro Martin

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Podniková strategie

Autor: Ladislav Tyll

Běžná cena: 650 Kč

Ušetříte: 98 Kč 15 %

Naše cena: 552 Kč

Efektivní komunikace pro manažery

Autor: Jiřincová Božena

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Slajdologie-Tajemství tvorby skvělých prezentací - Tajemství tvorby skvělých prezentací

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 130 Kč 22 %

Naše cena: 460 Kč

Jak řešit konflikty na pracovišti - Umění řešit spory a vytvářet důvěru a porozumění

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 169 Kč

Ušetříte: 25 Kč 15 %

Naše cena: 144 Kč

Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu – 4., zcela přepracované vydání

Autor: Plamínek Jiří

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Manažerské trumfy

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 248 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 198 Kč

Niterný leadership

Autor: Bender Peter Urs

Běžná cena: 309 Kč

Ušetříte: 68 Kč 22 %

Naše cena: 241 Kč

Nemluv! Naslouchej! Základy a principy úspěšné komunikace

Autor: Cooper Cary

Běžná cena: 227 Kč

Ušetříte: 23 Kč 10 %

Naše cena: 204 Kč

360stupňová zpětná vazba jako nástroj rozvoje lidí

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Rozvoj a vzdělávání manažerů

Autor: Folwarczná Ivana

Běžná cena: 375 Kč

Ušetříte: 56 Kč 15 %

Naše cena: 319 Kč

Outsourcing a outplacement

Autor: Stýblo Jiří

Běžná cena: 161 Kč

Ušetříte: 24 Kč 15 %

Naše cena: 137 Kč

31 tajemství úspěchu J. Welche muže, který změnil General Electric

Autor: Robert Slater

Běžná cena: 270 Kč

Ušetříte: 59 Kč 22 %

Naše cena: 211 Kč

Sebepoznání, sebeřízení a stres - Praktický atlas sebezvládání – 3., doplněné vydání

Autor: Plamínek Jiří

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 87 Kč 30 %

Naše cena: 202 Kč

Vladař

Autor: Niccolo Machiavelli

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 6 Kč 6 %

Naše cena: 93 Kč

Více než minutu

Autor: Holly G. Green

Běžná cena: 329 Kč

Ušetříte: 72 Kč 22 %

Naše cena: 257 Kč

Finanční průvodce nefinančního manažera - Jak se rychle zorientovat v podnikových a projektových…

Autor: Slavík Jakub

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele