Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Intuitivní marketing, 2. vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2007
Formát: A5 140 stran
Cena: 179 Kč ( 163 Kč bez DPH)
Ušetříte 61 Kč (25%)
Běžná cena 240 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-165-2
  • EAN: 9788072611652

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele