Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Intuitivní reklama

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2006
Formát: A5 252 stran
Cena: 232 Kč ( 211 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 298 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7261-139-9
  • EAN: 9788072611393

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele