Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Simon Hermann
Vydavatel: Management Press
Publikováno: Praha / 2009
Formát: A5 208 stran
Cena: 233 Kč ( 212 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 20ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 20ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Současná krize nutí podniky přijímat opatření, která lze ihned realizovat a jež přinesou rychlé výsledky. Nečekaný a rozsáhlý pokles objemu prodeje je mimořádně nebezpečný pro ty podniky, které nereagují okamžitě a energicky. Hermann Simon, šéf jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem Simon-Kucher & Partners ve své nové knize Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu, kterou připravilo nakladatelství Management Press (brož., 208 str., doporučená cena 290 Kč, z angličtiny knihu přeložila H. Škapová), popisuje konkrétní možnosti, jak čelit recesi, a nabízí vedoucím pracovníkům okamžitá opatření, jak se s novou situací vyrovnat. V době hospodářské recese jsou zákazníci extrémně znejistělí a odkládají rozhodnutí o nákupech. Kdo však lépe porozumí jejich změněným požadavkům a nabídne vhodná řešení, může krize dokonce využít ke svému prospěchu, neboť podíly na trhu se nepřerozdělují v dobrých časech, nýbrž právě v časech těžkých. Vysoký počet 33 okamžitých opatření dokazuje, že existuje mnoho způsobů, jak se lze krizi účinně bránit. „Předkládaných 33 okamžitých opatření nás krize nezbaví, ale určitě nám tato opatření pomohou omezit škody. Z hlediska podniku to může znamenat rozdíl mezi ,bytím a nebytím´,“ říká Hermann Simon a svou mimořádně aktuální a inspirativní knihu rozděluje do devíti tematických okruhů (kapitol): Diagnostika krize, Co proti krizi zabírá a co ne, Promyšlené snižování nákladů, Okamžitá opatření reagující na změnu potřeb zákazníků, Okamžitá opatření v oblasti prodeje, Okamžitá opatření v oblasti řízení nabídek a cen, Okamžitá opatření v oblasti služeb, Implementace okamžitých opatření, Co bude po krizi. (Podrobný obsah knihy a další ukázky z ní nabízí dokument ve formátu pdf, který je přístupný po poklepnutí na ikonku „otevřené knihy“ na této stránce výše vpravo.) Závěr knihy pak patří shrnutí dlouhodobých důsledků krize, které nebudou o nic méně závažné, než jsou krátkodobé nesnáze – konkrétních důsledků ekonomických, společensko-politických a kulturních.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-204-8
  • EAN: 9788072612048

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 85 Kč 22 %

Naše cena: 302 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Česká reklama-Od pana Vajíčka po falešné soby - Od pana Vajíčka po falešné soby

Autor: Jaroslav Krupka

Běžná cena: 690 Kč

Ušetříte: 152 Kč 22 %

Naše cena: 538 Kč

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Marketing a nová ekonomika

Autor: Budiš Petr

Běžná cena: 470 Kč

Ušetříte: 70 Kč 15 %

Naše cena: 400 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 350 Kč 22 %

Naše cena: 1 240 Kč

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 315 Kč

Ušetříte: 47 Kč 15 %

Naše cena: 268 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Jak na reklamu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 48 Kč 22 %

Naše cena: 172 Kč

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 499 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 274 Kč

Marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 250 Kč

Ušetříte: 275 Kč 22 %

Naše cena: 975 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 28 Kč 22 %

Naše cena: 101 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Mezinárodní marketingový management

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 195 Kč

Public relations a politika - Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

STICKY MARKETING - JAK ZAUJMOUT, ZÍSKAT A UDRŽET SI ZÁKAZNÍKY

Autor: Grant Leboff

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Vysoce efektivní marketingový plán - 15 kroků k úspěchu v podnikání

Autor: Knight Peter

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Zyman Sergio

Běžná cena: 410 Kč

Ušetříte: 90 Kč 22 %

Naše cena: 320 Kč

Marketing-cesta k trhu

Autor: Světlík Jaroslav

Běžná cena: 345 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 293 Kč

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Tomek Gustav

Běžná cena: 480 Kč

Ušetříte: 72 Kč 15 %

Naše cena: 408 Kč

Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

Běžná cena: 548 Kč

Ušetříte: 142 Kč 26 %

Naše cena: 406 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele