Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Jak přivolat déšť-Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: John E. Doerr Mike Schultz
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 280 stran - brožovaná lepená Kniha 280 stran
Cena: 272 Kč ( 247 Kč bez DPH)
Ušetříte 77 Kč (22%)
Běžná cena 349 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
U dodavatele vyprodáno.

Poslední aktualizace: 25.3.2017 01:07

Anotace

Nedaří se vám přesvědčit klienty o jedinečnosti vaší nabídky? Nedotahujete prodeje do konce? Nepomáhají vám neustále omílané fráze ze všech těch knih o podeji? Neumíte zkrátka přivolat déšť (nebo alespoň deštík)? Kniha Jak přivolat déšť není jen pouhou další sbírkou málo užitečných rad a tipů, které vám k obchodním úspěchům nepomohou. Na rozdíl od takových příruček, plných tlachání a abstraktních a prázdných pojmů, přichází autoři se skutečně novým přístupem, s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, které vás připraví na úspěch a dovedou vás k němu. Kniha je plná každodenních řešení a přesvědčivých příběhů, díky kterým se naučíte, jak: •budovat vztah s klientem a získat jeho a důvěru, •objevit 7 klíčů k vedení úspěšného obchodního rozhovoru, •nalézat řešení a dotáhnout obchod do vítězného konce, •urychlit prodejní cyklus. „Kniha Jak přivolat déšť autorů Mikea Schultze a Johna E. Doerra přináší svěží informace o prodejním procesu. Čtenář v knize najde informace známé, ale podané novým způsobem, ale také množství informací nových, někdy dokonce překvapivých, které jsou podány profesionálně, přesně a konkrétně. Velkou spoustu informací autoři podpořili odkazy na výzkumy a studie. Přitom nejde o žádné suchopárné čtení, naopak! Z knihy srší energie, akce a přiměřená dávka humoru. Začínající i ostřílený obchodník si zde najde svoje. Jde o účinný nástroj jak se stát mistrem oboru a přivolat skutečný déšť hojnosti.“ —Vojtěch Černý (psycholog a lektor, autor knih Prodejní techniky, Jak na různé typy lidí a Rétorika) Mike Schultz zastává funkci spoluprezidenta společnosti RAIN Group a je celosvětově uznávaným poradcem a expertem na prodejní školení a zlepšení výkonnosti. Pracoval s mnoha významnými společnostmi, je autorem stovky článků, případových studií a jiných publikací, které se zabývají oblastí prodeje a marketingu. John Doerr jako spoluprezident společnosti RAIN Group čerpá z dlouholeté kariéry zahrnující funkce ve vyšším výkonném managamentu, prodeji, marketingu a vývoji produktů a služeb. John vyškolil tisíce profesionálů, kterým pomohl stát se výkonnějšími prodejci; o prodeji a marketingu přednáší jak přímo klientům, tak na konferencích po celém světě a také na vysokých školách.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788026500216

Spoluautoři:

Překlad Barbora Běťáková

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 90 g - bílý

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

První kroky v podnikání-Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami

Autor: Martina Václavíková

Běžná cena: 169 Kč

Ušetříte: 37 Kč 22 %

Naše cena: 132 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Pozitivní myšlení - Jak změnit svůj přístup a dívat se na život optimisticky

Autor: Hadfield Sue

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Jarek Nohavica

Běžná cena: 255 Kč

Ušetříte: 61 Kč 24 %

Naše cena: 194 Kč

Život jako riziko aneb Zásady pojišťování životních rizik

Autor: Dušan Šídlo

Běžná cena: 390 Kč

Ušetříte: 101 Kč 26 %

Naše cena: 289 Kč

Vím, co si myslíš

Autor: Thorsten Havener

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 52 Kč 26 %

Naše cena: 147 Kč

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 28 Kč 22 %

Naše cena: 101 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Farma zvířat

Autor: George Orwell

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 45 Kč 24 %

Naše cena: 144 Kč

1984

Autor: George Orwell

Běžná cena: 210 Kč

Ušetříte: 32 Kč 15 %

Naše cena: 178 Kč

Vladař

Autor: Nicolló Machiavelli

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Malý pražský erotikon

Autor: Patrik Hartl

Běžná cena: 329 Kč

Ušetříte: 86 Kč 26 %

Naše cena: 243 Kč

Velká kniha o prodeji - Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu

Autor: Martin Limbeck

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Ziglar o prodeji - Encyklopedie prodeje pro profesionály

Autor: Zig Ziglar

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 56 Kč 20 %

Naše cena: 224 Kč

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Praktický průvodce opčním obchodováním

Autor: Jan Široký

Běžná cena: 305 Kč

Ušetříte: 67 Kč 22 %

Naše cena: 238 Kč

Jak začít multilevelmarketing - Strašák nebo příležitost?

Autor: Ivo Toman

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 5 Kč 6 %

Naše cena: 74 Kč

Jak být nejlepší v systému MLM

Autor: John Kalench

Běžná cena: 248 Kč

Ušetříte: 64 Kč 26 %

Naše cena: 184 Kč

Internetoví vizionáři

Autor: Steve Olsher

Běžná cena: 239 Kč

Ušetříte: 14 Kč 6 %

Naše cena: 225 Kč

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby – 3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Hammond Richard

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

The Passionate Salesperson. Příručka pro profesionální prodejce

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Regionalismus a multilateralismus, Základy nového světového obchodního řádu?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 570 Kč

Ušetříte: 86 Kč 15 %

Naše cena: 484 Kč

Stroj na peníze II. - Ruské kolo

Autor: Ivo Toman

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 5 Kč 6 %

Naše cena: 74 Kč

Řízení zásob

Autor: Stuart Emmett

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 440 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 374 Kč

Stroj na peníze I. - Námitky

Autor: Ivo Toman

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 5 Kč 6 %

Naše cena: 74 Kč

Mistr Sun a umění obchodu - Jak správně použít principy Umění války v podnikání

Autor: Mark R. Mcneilly

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele