Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

(1x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Autor: Lakhani Dave
Vydavatel: Grada
Publikováno: 12.04.2010
Formát: 17×24 cm, 208 stran
Cena: 271 Kč ( 246 Kč bez DPH)
Ušetříte 48 Kč (15%)
Běžná cena 319 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové ''bibli'' prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3309-8
  • EAN: 9788024733098

Hodnocení

  • Jiří Pecák
    7.10.2016 21:48 3

    Jsem spokojen

Publikace od stejného autora

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 232 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak drahé je zdarma?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 54 Kč 20 %

Naše cena: 215 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Autor: Collins Jim

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Restart

Autor: Jasdon Fried

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 86 Kč 27 %

Naše cena: 233 Kč

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 44 Kč 20 %

Naše cena: 176 Kč

Zakázané přesvědčovací techniky

Autor: Basu Rintu

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky

Autor: Vladimír Kuchař

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Dlouhý chvost

Autor: Chris Anderson

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 41 Kč 22 %

Naše cena: 144 Kč

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Autor: Simon Hermann

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby – 3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Hammond Richard

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Konec prokrastinace

Autor: Petr Ludwig

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 91 Kč 26 %

Naše cena: 258 Kč

Snězte tu žábu! - 21 rad, jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce

Autor: Brian Tracy

Běžná cena: 209 Kč

Ušetříte: 50 Kč 24 %

Naše cena: 159 Kč

Proč jsou úspěšní lidé úspěšní

Autor: Zitelmann Rainer

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Jak drahá je nepoctivost - Proč každému lžeme, hlavně sami sobě

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 54 Kč 20 %

Naše cena: 215 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Jak úspěšně řídit firmu

Autor: Brian Tracy

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 59 Kč 22 %

Naše cena: 210 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 85 Kč 22 %

Naše cena: 302 Kč

Jak prokouknout druhé lidi - Příručka bývalého experta FBI

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Jak si správně přát - 7 pravidel, jak uskutečnit své sny

Autor: Pierre Franckh

Běžná cena: 209 Kč

Ušetříte: 50 Kč 24 %

Naše cena: 159 Kč

Kam zmizel zlatý poklad republiky - O tom, jak jsme museli spojencům platit zlatem za to, že naši…

Autor: Stanislav Motl

Běžná cena: 288 Kč

Ušetříte: 75 Kč 26 %

Naše cena: 213 Kč

Naučte se investovat - 2. rozšířené vydání

Autor: Gladiš Daniel

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Hello Kitty - Čísla - leporelo (angličtina s Hello Kitty)

Autor: Sanrio

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 39 Kč 49 %

Naše cena: 40 Kč

Meritum Podnikání rodinných příslušníků 2005-2006

Autor: Brychta Ivan

Běžná cena: 534 Kč

Ušetříte: 80 Kč 15 %

Naše cena: 454 Kč

333 tipů a triků pro notebook

Autor: Ondřej Bitto

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Úžasná síla emocí - Věřte svým pocitům

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 180 Kč

Ušetříte: 36 Kč 20 %

Naše cena: 144 Kč

Jedeme, jedeme

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 17 Kč 22 %

Naše cena: 62 Kč

Podnikání malé a střední firmy - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 373 Kč

Žhavé komodity

Autor: Rogers Jim

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Dave Lakhani
Autor knihy je prvním nositelem titulu Business Acceleration Strategist(tm) a prezident společnosti Bold Approach, Inc., firmy specializující se na přípravu strategií pro rychlejší růst podnikání, která společnostem po celém světě pomáhá okamžitě zvýšit příjmy zvýšením účinnosti jejich prodejních postupů, marketingu a vztahů s veřejností.
Dave je považován za jednoho z předních světových odborníků na přesvědčování v praxi, díky čemuž je velmi žádán v obchodních společnostech a organizacích všech velikostí a po celém světě. Jeho články a tipy se často objevují v periodicích, jako jsou Selling Power Magazine, Sales and Marketing Management, The Wall Street Journal, Investors Business Daily, Inc., Enterpreneur, The Today Show a v řadě dalších médií. Dave je též moderátorem show Aby marketing fungoval (Making Marketing Work), rozhlasového pořadu zaměřeného na marketingové strategie pro rostoucí firmy. Dále je autorem knihy A Fighting Chance (Prince Publishing, 1991), části antologie Ready, Aim, Hire (Persyco, 1992) a audioknihy Making Marketing Work (BA Books, 2004).
Bold Approach, Inc., společnost Davea Lakhaniho, byla nominována do soutěže Rychlá padesátka (Fast 50 companies), vypsané časopisem FastCompany Magazine a v roce 2007 se Dave umístil na druhém místě v americké soutěži o nejlepšího školitele v oblasti prodeje (American Business Award for America's Best Sales Trainer). Před nedávnem pak od vyhlašovatele soutěže obdržel druhou nominaci.
Dave je považován za jednoho z předních odborníků na přesvědčování skupin osob a obvykle dokáže uspět u dvaceti až sedmdesáti procent přítomných. Často je také zván jako řečník na největší světové akce s tematikou profesního rozvoje. Díky skvělému porozumění procesu přesvědčování, prodeje, lidského jednání a motivace je velmi žádaným školitelem v oblasti prodeje a marketingu a odborníkem, kterého si firmy najímají na uzavření náročných obchodů.
V minulých dvaceti letech Dave vlastnil více než deset úspěšných firem a považuje se za "sériového podnikatele" s touhou neustále budovat. Jakožto nadšený student vyznávající myšlenku celoživotního vzdělávání se Dave v minulých letech zabýval snad všemi odborníky na prodej, marketing a uplatňování vlivu. V praxi mistrně využívá techniky neuro-linvistického programování (NLP), které se naučil u Richarda Bandlera, zakladatele NLP, a vystudoval akademii Wizards of Ads, v jejímž pedagogickém sboru též dříve působil.
Dave žije se svou dcerou Austrií ve městě Boise v americkém Idahu. Když zrovna necestuje s klienty ani nepřednáší, rád se věnuje potápění s dýchacím přístrojem, lyžování, bojovým uměním, čtení a skvělému vínu.
Navštivte Davea online na stránkách www.BoldApproach.com.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele