Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Crha Ivan Zdeněk Křížek
Vydavatel: Grada
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 224 stran 224 stran
Cena: 246 Kč ( 224 Kč bez DPH)
Ušetříte 43 Kč (15%)
Běžná cena 289 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4061-4
  • EAN: 9788024740614

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele