Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Jak účinně oslovit média

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jan Tomandl
Vydavatel: CPress
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 296 stran - brožovaná lepená Kniha 296 stran
Cena: 272 Kč ( 247 Kč bez DPH)
Ušetříte 77 Kč (22%)
Běžná cena 349 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 19.2.2017 16:11

Anotace

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání. K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků. V knize se mimo jiné dozvíte: - Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image - Jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení - Jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí - Jak správně psát a publikovat tiskové zprávy - Jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference - Jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur - Jak na krizovou komunikaci „Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“ – Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz O autorovi: Jan Tomandl má více než desetiletou praxi v médiích. Posledních pět let pracuje jako zpravodaj ČTK u Ústavního a Nejvyššího soudu. Předtím působil stejně dlouho v deníku Rovnost jako redaktor, editor a autor stovek sloupků a dalších publicistických textů. Vystudoval na univerzitách v Olomouci a Zlíně žurnalistiku a marketingovou komunikaci. Komu je kniha určena: Tiskovým mluvčím a pracovníkům oddělení vnějších vztahů a public relations pracovníkům pro komunikaci s tiskem ve firmách, úřadech, občanských sdruženích a neziskových organizacích všem, kteří přichází do styku s médii.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025134573

Informace:

Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 80 g - bílý

Publikace od stejného autora

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 28 Kč 22 %

Naše cena: 101 Kč

Jak na média

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Sociologie životního způsobu

Autor: Kubátová Helena

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Webcopywriting pro samouky

Autor: Pavel Šenkapoun

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Finanční matematika pro každého + CD–ROM - příklady, 2. přepracované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

SEO - cesta k propagaci vlastního webu

Autor: Procházka David

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Základy právní nauky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 34 Kč 15 %

Naše cena: 196 Kč

SEO

Autor: Martin Domes

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Stručná celozrnná bio kuchařka

Autor: Momčilová Pavla

Běžná cena: 109 Kč

Ušetříte: 24 Kč 22 %

Naše cena: 85 Kč

Mistr Sun a umění obchodu - Jak správně použít principy Umění války v podnikání

Autor: Mark R. Mcneilly

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Personalistika - Základy personalistiky

Autor: Alena Lochmanová

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Step by Step 1 UČ + mp3 ke stažení zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 52 Kč 18 %

Naše cena: 237 Kč

Jazyk v proměnách komunikačních médií

Autor: Kraus Jiří

Běžná cena: 180 Kč

Ušetříte: 40 Kč 22 %

Naše cena: 140 Kč

Zákoník práce 2017 (sešitové vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 26 Kč 20 %

Naše cena: 103 Kč

Programování v jazyce Visual Basic 2010 + CD

Autor: Hanák Ján

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 226 Kč

Tvůrčí psaní 3 - pro každého

Autor: Dočekalová Markéta

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Slovník současného amerického slangu

Autor: Jan Beyerl

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 33 Kč 22 %

Naše cena: 116 Kč

Azbuka - Ruština - kurz pro samouky

Autor: Štěpánka Pařízková

Běžná cena: 179 Kč

Ušetříte: 47 Kč 26 %

Naše cena: 132 Kč

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 232 Kč

Andragogický slovník - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 67 Kč 15 %

Naše cena: 382 Kč

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 59 Kč 24 %

Naše cena: 185 Kč

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Brána k zázrakům - Tao a tchaj-ti-čchüan profesora Čeng Man-čchinga

Autor: Wolfe Lowenthal

Běžná cena: 228 Kč

Ušetříte: 55 Kč 24 %

Naše cena: 173 Kč

Multimediální slovník - aneb manuál milovníka multimédií

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 27 Kč 27 %

Naše cena: 72 Kč

Krizová komunikace s médii

Autor: Bednář Vojtěch

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele