Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Jak zákazník vnímá reklamu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 232 stran - brožovaná lepená Kniha 232 stran
Cena: 302 Kč ( 275 Kč bez DPH)
Ušetříte 85 Kč (22%)
Běžná cena 387 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025114568

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele