Jak zákazník vnímá značku-Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů
(Produkt nebyl zatím hodnocen)
https://static.levneucebnice.cz/files/photos/l/c/c71181faf949cc8c0d477bf1a876549ebf44f141.jpg?v=2
Vydavatel: | CPress |
---|---|
Jazyk: | čeština |
Formát: | 167x225 mm / 256 stran - brožovaná lepená Kniha 256 stran |
Anotace
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o
značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv
dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na
jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa
reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů.
Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak
zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro
intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání
neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna.
Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má
veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické
stimuly, jako je třeba videoreklama.
Kategorie
Knihovnické kódy
- EAN: 9788025135297
Informace:
Barevnost - blok | tisk 1 barvou oboustranně |
Druh papíru - blok | bezdřevý ofset 90 g - bílý |