Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Jak zlepšit interní komunikaci

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 328 stran - brožovaná lepená Kniha 328 stran
Cena: 148 Kč běžně 199 Kč
Přidat 'Jak zlepšit interní komunikaci' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Chcete přežít ve vysoce konkurenčním prostředí, dosahovat úspěchů a s nimi spojeného zisku? Chcete zabránit ztrátě zákazníků a odchodu zaměstnanců? Toto vše se odvíjí od zlepšení komunikace mezi pracovníky navzájem a mezi pracovníky a vedením. Pro každou organizaci je komunikace klíčová, interní komunikace bývá přesto často neprávem opomíjena. Dobrý manažer ale ví, že zaměstnanci jsou jeho rovnocennými partnery a že úspěchy jsou založené především na jejich cílevědomé spolupráci. Podmínkou k ní je otevřená a efektivní komunikace mezi vedením a týmem. Kniha Jak zlepšit interní komunikaci: - nabízí charakteristiku interní komunikace - přináší návod, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci - představuje účinné komunikační kanály a prostředky - obsahuje dvě detailní případové studie Doporučení V českém prostředí je interní komunikace velmi přehlíženou disciplinou. O to důležitější je publikace Jak zlepšit interní komunikaci, která velmi pečlivě a podrobně mapuje jednotlivé oblasti v této problematice. Na jednom místě najdeme vše, o čem by každý manažer zabývající se interní komunikací měl vědět. Jde o výbornou učebnici pro všechny, kdo do tématu chtějí proniknout a nemají představu o souvislostech. Manažerům z praxe může kniha pomoci se situacemi, které denně řeší v rámci vedení a řízení svého týmu a konkrétních lidí. Jak autorka sama upozorňuje, nedostatečná či neadekvátní interní komunikace je odpovědná za více než polovinu všech problémů organizace. Doufejme, že tato publikace pomůže podíl snížit. Tomáš Poucha, spoluzakladatel Institutu interní komunikace O autorce Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Univerzitě Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží autorčiny zkušenosti z praxe i její odborné znalosti, její pedagogické zkušenosti napomáhají objasňovat problematiku interní komunikace v prostředí organizace.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025126363

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele