Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Jazyk grafického designu - Ilustrovaná příručka vysvětlující hlavní principy designu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel: Slovart
Publikováno: 2011
Formát: 1× kniha, 288 stran, 20,5 × 25,5 cm, česky
Cena: 559 Kč ( 508 Kč bez DPH)
Ušetříte 140 Kč (20%)
Běžná cena 699 Kč
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 24.5.2017 18:17

Anotace

Tato kniha je základní učebnicí zásad grafického designu, z níž lze znovu a znovu čerpat stěžejní informace, inspiraci i praktické rady. Otiskuje díla řady vysoce úspěšných a renomovaných tvůrců z celého světa a líčí, jak při své práci používají elementy a principy grafického designu. Pohledem na grafické práce nadaných studentů i profesionálních designérů předkládá tato obsáhlá učebnice názorné, snadno zapamatovatelné a inspirativní návody a nástroje, užitečné pro začínající studenty designu, mladé profesionály v počátcích kariéry i dlouholeté zkušené grafiky. Součástí každé z dvaceti šesti kapitol, malé pocty anglické abecedě, je rozbor některého z klíčových historických děl grafického designu, ilustrující probíraný prvek či princip a jeho význam. Pečlivě zvolené a vhodně zkombinované umožňují tyto elementy a principy komunikovat v univerzálně srozumitelném vizuálním jazyce. Z kapitol jako Bod, Linie, Plocha, Světlo, Barva, Rovnováha, Kontrast nebo Proporce se skládá celý grafický slovník, s jehož pomocí lze promlouvat obrazem a vkládat do děl vizuální komunikace bohaté významy.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7391-552-0
  • EAN: 9788073915520

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele