Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Klíčoví zákazníci a péče o ně

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 398 stran - vázaná s laminovaným potahem Kniha 398 stran
Cena: 489 Kč ( 445 Kč bez DPH)
Ušetříte 138 Kč (22%)
Běžná cena 627 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími) - cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788072266555

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele