Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Komunikační a obchodní dovednosti manažera - 3., doplněné vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 22.09.2010
Formát: 14×21 cm, 144 stran
Cena: 169 Kč ( 154 Kč bez DPH)
Ušetříte 30 Kč (15%)
Běžná cena 199 Kč
Dostupnost:

Anotace

V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné. V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na něj ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů, jak využít účinnou metodu SPIN či jak postupovat v konfliktních situacích. Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty nebo jak vést mezinárodní tým pracovníků. Publikace je určena všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3566-6
  • EAN: 9788024735665

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
V roce 1983 absolvovala Obchodní fakultu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pracovala v zahraničním obchodě a jako pedagog na VŠE v Praze. Absolvovala několik zahraničních stáží, například na Hochschule St. Gallen ve Švýcarsku a na univerzitách ve Velké Británii. Zde zároveň získala mezinárodní certifikát pro lektorskou činnost v oblasti personálního managementu, což společně s problematikou firemní kultury, interkulturních konfliktů v mezinárodních firmách, komunikace a vyjednávání představuje její hlavní profesní zaměření. Kromě pedagogické činnosti na Vysoké škole ekonomické v Praze působí jako lektor a konzultant. Je rovněž autorkou a spoluautorkou několika dalších publikací.


Přihlášení uživatele