Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Zyman Sergio
Vydavatel: Management Press
Publikováno: Praha / 2005
Formát: A5 216 stran
Cena: 320 Kč ( 291 Kč bez DPH)
Ušetříte 90 Kč (22%)
Běžná cena 410 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.5.2017 16:52

Anotace

"Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Po Zymanově ""Konci reklamy..."" tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. "

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7261-134-8
  • EAN: 9788072611348

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele