Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Kreativita v reklamě

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Pavel Horňák
Vydavatel: Verbum
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014
Formát: vázaná; 170 x 235mm; 296 stran kniha
Cena: 221 Kč ( 201 Kč bez DPH)
Ušetříte 78 Kč (26%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 30.5.2017 00:56

Anotace

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace.
Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam.
Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-87500-49-1
  • EAN: 9788087500491

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele