Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Kreativní ekonomika - Trendy, výzvy, příležitosti

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 30.09.2010
Formát: 17×24 cm, 224 stran
Cena: 319 Kč ( 290 Kč bez DPH)
Ušetříte 56 Kč (15%)
Běžná cena 375 Kč
Dostupnost:

Anotace

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Autoři též poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3608-2
  • EAN: 9788024736082

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


JITKA KLOUDOVÁ je docentkou a prorektorkou pro vědu a výzkum na Bratislavské vysoké škole práva, kde zároveň přednáší makroekonomii na Fakultě ekonómie a podnikania. Makroekonomii přednáší také na Fakultě managementu a ekonomie na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Její výzkum je orientován na oblast kreativní ekonomiky ve vztahu k jejímu měření a ekonomickému růstu a roli kreativní ekonomiky v regionálním rozvoji. Působí jako člen výzkumného týmu projektu Sociálně-ekonomický potenciál kreativních průmyslů v ČR. Je vedoucím výzkumného centra RE-CE (www.creative-economy.sk) pro výzkum kreativní ekonomiky a centra transferu poznatků. Je také členem mezinárodní redakční rady zahraničního časopisu Est-Ovest Review a členem organizace Regional Studies Association Research Network on Creative Industries.
IVETA ŠIMBEROVÁ je vysokoškolskou docentkou. V rámci svých pedagogických a vědecko--výzkumných činností spolupracuje dlouhodobě se zahraničními univerzitami v Anglii, ve státech Pobaltí, Polsku a na Slovensku formou přednáškových a vědecko-výzkumných projektů a stáží. Je členkou mezinárodní asociace AIB (Academy of International Business). V oblasti vědecko-výzkumné činnosti se orientuje především na oblast implementace nových trendů v marketingovém řízení se zaměřením na zákazníky a další stakeholdery, výzkumem jejich role v podnikové a podnikatelské praxi, v poslední době s propojením na myšlenkovou platformu nově se formujícího fenoménu, tzv. kreativní ekonomiky.
FRANTIŠEK OCHRANA je vysokoškolským profesorem a vědecko-výzkumným pracovníkem. Je autorem 15 samostatných knižních monografií se zaměřením na problematiku veřejných financí, veřejné správy a metodologii vědy a několika desítek knižních publikací vydaných ve spoluautorství. Trvale spolupracuje jako expert s četnými orgány ústřední státní správy v ČR (jako např. Ministerstvem obrany, Nejvyšším kontrolním úřadem, Ministerstvem vnitra, Ministerstvem pro místní rozvoj). Je členem mezinárodní organizace International Institute of Public Finance.
MILAN MIKULÁŠTÍK je docentem na Fakultě managementu a ekonomie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Je autorem pěti monografií, řady článků a příspěvků na konferencích v ČR i v zahraničí. Ve své výzkumné práci se zaměřuje na tvořivost a inovaci z hlediska psychologického. Je členem redakční rady časopisu Economics profile (vydávaného v Gruzii) a členem výboru ČAPPO. Řadu let pracoval jako podnikový psycholog.
JAROSLAV SVĚTLÍK působí jako docent na Fakultě masmédií Bratislavské vysoké školy práva, kde vede Ústav marketingové komunikace. Přednáší marketing a jeho specifickou oblast interkulturní marketing a interkulturní komunikaci nejen v Bratislavě, ale i na českých a zahraničních vysokých školách. Je autorem řady publikací, učebních textů a článků v odborném tisku. Dobrý ohlas měla jeho vystoupení na řadě evropských a světových konferencí v USA, Velké Británii, Rakousku, Bulharsku, Polsku, Dánsku, SRN, Slovensku, na Kypru a v České republice. Je člen Society for Intecultural Education, Training and Research United Kingdom a Hlavního výboru České marketingové společnosti.
BORIS BALOG je odborným asistentem na Fakultě práva na Bratislavské vysoké škole práva, kde se věnuje státovědě, ústavnímu právu a teorii a praxi legislativy. Je autorem odborných článků z oblasti ústavního práva a legislativy. V minulosti působil na úseku legislativy a aproximace práva Kanceláře Národní rady Slovenské republiky a dlouhé roky působil také jako vedoucí úseku legislativy na ministerstvu.


Přihlášení uživatele