Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Kreativní ekonomika - Trendy, výzvy, příležitosti

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Kloudová Jitka
Vydavatel: Grada
Publikováno: 30.09.2010
Formát: 17×24 cm, 224 stran
Cena: 319 Kč ( 290 Kč bez DPH)
Ušetříte 56 Kč (15%)
Běžná cena 375 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
U dodavatele vyprodáno.

Poslední aktualizace: 26.2.2017 18:01

Anotace

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Autoři poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Autoři též poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopadem na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3608-2
  • EAN: 9788024736082

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Ekonomický přístup k právu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 44 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Homo oeconomicus evropského feudalismu

Autor: Bílý Jiří

Běžná cena: 460 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 391 Kč

Teorie národního hospodářství (4., aktualizované vydání)

Autor: Jan Urban

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Restaurace kapitalismu v Česku - aneb Tažení kapitalismu českou kotlinou a moravským úvalem

Autor: Miloslav Formánek

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 48 Kč 22 %

Naše cena: 172 Kč

Kapitál v 21. století

Autor: Thomas Piketty

Běžná cena: 799 Kč

Ušetříte: 160 Kč 20 %

Naše cena: 639 Kč

Selhání kapitalismu volného trhu a ekonomický úpadek západu - Cesta k nové světové ekonomice

Autor: Paul Craig Roberts

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 60 Kč 26 %

Naše cena: 169 Kč

Dějiny ekonomického myšlení (4. vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 790 Kč

Ušetříte: 118 Kč 15 %

Naše cena: 672 Kč

Venkovský obchod Moravy a Slezska - Socio-ekonomické sondy

Autor: Daniel Drápala

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 96 Kč 24 %

Naše cena: 302 Kč

Rakouská škola. Tržní řád a podnikatelská tvořivost

Autor: Jesús Huerta De Soto

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Jsme bohatí spotřebou, nebo majetkem? - Nový pohled na měření a zobrazení ekonomiky

Autor: Jakub Šteinfeld

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 40 Kč 20 %

Naše cena: 159 Kč

Kdo dostává co a proč - Nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování (matchmaking) a návrzích…

Autor: Alvin E. Roth

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 84 Kč 24 %

Naše cena: 265 Kč

Kniha ekonomie

Běžná cena: 599 Kč

Ušetříte: 120 Kč 20 %

Naše cena: 479 Kč

Ekonomika nerovnosti

Autor: Anthony B. Atkinson

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 142 Kč 24 %

Naše cena: 448 Kč

Zdravá a nemocná ekonomika - Možnosti a cesty ozdravení ekonomického procesu podle poznatků Rudolfa…

Autor: Stephan Eisenhut

Běžná cena: 190 Kč

Ušetříte: 46 Kč 24 %

Naše cena: 144 Kč

Posuny a otřesy: Jak jsme se poučili - a jak se ještě musíme poučit - z finanční krize

Autor: Martin Wolf

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 100 Kč 20 %

Naše cena: 399 Kč

Moderní ekonomie - Jednoduše o všem, co byste měli vědět

Autor: Hana Lipovská

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Behaviorální finance - Implikace pro investory

Autor: Michal Stupavský

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Management od A do Z

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Jak na média

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Psychologie – základ úspěchu v práci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Matematické modelování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 40 Kč 20 %

Naše cena: 158 Kč

Řízení projektů v IT

Autor: Kathy Schwalbe

Běžná cena: 990 Kč

Ušetříte: 218 Kč 22 %

Naše cena: 772 Kč

Přeměny a přeshraniční přeměny obchodních společností a družstev

Autor: Tomáš Dvořák

Běžná cena: 956 Kč

Ušetříte: 143 Kč 15 %

Naše cena: 813 Kč

Jak psát obchodní dopisy

Autor: Drayton Bird

Běžná cena: 347 Kč

Ušetříte: 76 Kč 22 %

Naše cena: 271 Kč

Abeceda bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

Autor: Anna Janáková

Běžná cena: 599 Kč

Ušetříte: 120 Kč 20 %

Naše cena: 479 Kč

Prosperující podnik v regionálním kontextu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 325 Kč

Ušetříte: 49 Kč 15 %

Naše cena: 276 Kč

Jak úspěšně řídit firmu

Autor: Brian Tracy

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 59 Kč 22 %

Naše cena: 210 Kč

Výpočty sv.II

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 468 Kč

Ušetříte: 94 Kč 20 %

Naše cena: 374 Kč

Moderní rétorika - Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli – 3., doplněné vydání

Autor: Špačková Alena

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 28 Kč 15 %

Naše cena: 157 Kč

Zásoby – 4. aktualizované vydání - komplexní průvodce účtováním a oceňováním

Autor: Louša František

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


JITKA KLOUDOVÁ je docentkou a prorektorkou pro vědu a výzkum na Bratislavské vysoké škole práva, kde zároveň přednáší makroekonomii na Fakultě ekonómie a podnikania. Makroekonomii přednáší také na Fakultě managementu a ekonomie na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Její výzkum je orientován na oblast kreativní ekonomiky ve vztahu k jejímu měření a ekonomickému růstu a roli kreativní ekonomiky v regionálním rozvoji. Působí jako člen výzkumného týmu projektu Sociálně-ekonomický potenciál kreativních průmyslů v ČR. Je vedoucím výzkumného centra RE-CE (www.creative-economy.sk) pro výzkum kreativní ekonomiky a centra transferu poznatků. Je také členem mezinárodní redakční rady zahraničního časopisu Est-Ovest Review a členem organizace Regional Studies Association Research Network on Creative Industries.
IVETA ŠIMBEROVÁ je vysokoškolskou docentkou. V rámci svých pedagogických a vědecko--výzkumných činností spolupracuje dlouhodobě se zahraničními univerzitami v Anglii, ve státech Pobaltí, Polsku a na Slovensku formou přednáškových a vědecko-výzkumných projektů a stáží. Je členkou mezinárodní asociace AIB (Academy of International Business). V oblasti vědecko-výzkumné činnosti se orientuje především na oblast implementace nových trendů v marketingovém řízení se zaměřením na zákazníky a další stakeholdery, výzkumem jejich role v podnikové a podnikatelské praxi, v poslední době s propojením na myšlenkovou platformu nově se formujícího fenoménu, tzv. kreativní ekonomiky.
FRANTIŠEK OCHRANA je vysokoškolským profesorem a vědecko-výzkumným pracovníkem. Je autorem 15 samostatných knižních monografií se zaměřením na problematiku veřejných financí, veřejné správy a metodologii vědy a několika desítek knižních publikací vydaných ve spoluautorství. Trvale spolupracuje jako expert s četnými orgány ústřední státní správy v ČR (jako např. Ministerstvem obrany, Nejvyšším kontrolním úřadem, Ministerstvem vnitra, Ministerstvem pro místní rozvoj). Je členem mezinárodní organizace International Institute of Public Finance.
MILAN MIKULÁŠTÍK je docentem na Fakultě managementu a ekonomie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Je autorem pěti monografií, řady článků a příspěvků na konferencích v ČR i v zahraničí. Ve své výzkumné práci se zaměřuje na tvořivost a inovaci z hlediska psychologického. Je členem redakční rady časopisu Economics profile (vydávaného v Gruzii) a členem výboru ČAPPO. Řadu let pracoval jako podnikový psycholog.
JAROSLAV SVĚTLÍK působí jako docent na Fakultě masmédií Bratislavské vysoké školy práva, kde vede Ústav marketingové komunikace. Přednáší marketing a jeho specifickou oblast interkulturní marketing a interkulturní komunikaci nejen v Bratislavě, ale i na českých a zahraničních vysokých školách. Je autorem řady publikací, učebních textů a článků v odborném tisku. Dobrý ohlas měla jeho vystoupení na řadě evropských a světových konferencí v USA, Velké Británii, Rakousku, Bulharsku, Polsku, Dánsku, SRN, Slovensku, na Kypru a v České republice. Je člen Society for Intecultural Education, Training and Research United Kingdom a Hlavního výboru České marketingové společnosti.
BORIS BALOG je odborným asistentem na Fakultě práva na Bratislavské vysoké škole práva, kde se věnuje státovědě, ústavnímu právu a teorii a praxi legislativy. Je autorem odborných článků z oblasti ústavního práva a legislativy. V minulosti působil na úseku legislativy a aproximace práva Kanceláře Národní rady Slovenské republiky a dlouhé roky působil také jako vedoucí úseku legislativy na ministerstvu.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele