Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management - trendy a teorie

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Lang Helmut
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: Praha / 2007
Formát: B5 292 stran
Cena: 416 Kč ( 378 Kč bez DPH)
Ušetříte 74 Kč (15%)
Běžná cena 490 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Od počátku 90. let se svět v důsledku politických, technologických a ekonomických změn podstatně změnil. Podniky začaly na tyto proměny reagovat změnou svých strategií. Nová praxe se promítá do teorie, obzvláště do nauky o podnikovém hospodářství a managementu. V centru pozornosti předkládané učebnice je proto otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii mnagementu. Pozornost je zaměřena např. na problematiku managementu změn (change management), vznik strategie shareholder-value, outsourcing a offshoring, business reengineering, benchmarking, systém managementu jakosti (TGM) a balanced scorecard. Teoretický výklad je doplněn příklady z praxe. Učebnice je určena zejména studentům vysokých škol ekonomického zaměření. Obsahuje však také řadu zajímavých příkladů strategického rozhodování v rámci podnikového řízení, a proto ji lze doporučit také pracovníkům managementu podniků.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7179-683-1
  • EAN: 9788071796831

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele