Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Manažerská psychologie a sociologie

(1x)

Napsat recenzi

Předprodej
Autor: Bedrnová Eva Jarošová Eva Nový Ivan
Vydavatel: Management Press
Publikováno: 2011
Formát: 16x23 cm 488 stran
Cena: 544 Kč ( 495 Kč bez DPH)
Ušetříte 154 Kč (22%)
Běžná cena 698 Kč
Dostupnost: Vyjde 07.09.2017

Informace o dostupnosti

Tento titul má nakladatel v edičním plánu, vyjde 07.09.2017

Anotace

Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkávají (komunikace, konflikty a vyjednávání, pracovní týmy, postoje a hodnoty, problematika moci, organizační kultura apod.). Systémově pojaté příklady naznačují jak výsledky těchto výzkumů aplikovat nejen v manažerské a personální praxi, ale i v poradenské činnosti. Monografie Manažerská psychologie a sociologie (nakladatelství Management Press, váz., 616 str., doporučená cena 698 Kč) autorského kolektivu (převážně pedagogů katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze) vedeného Evou Bedrnovou, Evou Jarošovou a Ivanem Novým vychází z osvědčené a propracované poznatkové základny shromážděné v dřívější monografii Psychologie a sociologie řízení. Tato opakovaně vydávaná publikace se postupně stala stěžejním učebním textem pro vysokoškolskou výuku aplikovaných poznatků oborů psychologie a sociologie v manažerské oblasti hospodářské praxe, ale rovněž základní studijní literaturou pro manažery z různých oblastí společenského a institucionálního života. Autorský tým dřívější text nově přepracoval, rozšířil a doplnil, částečně byla změněna i struktura řazení kapitol. Publikaci tvoří tři bloky kapitol. První blok představují úvodní dvě kapitoly charakterizující předmět manažerské psychologie a sociologie a jejich vývoj, resp. popisující metody psychologického a sociologického výzkumu. Druhým, nejrozsáhlejším blokem jsou kapitoly 3 až 9, v nichž autoři soustředili široké, obecně poznatkové zázemí, jež zahrnuje výběr základních psychologických a sociologických témat vztahujících se k porozumění lidem, jejich interakcím a k procesům souvisejícím s jejich pracovní koexistencí. Třetí blok (kapitoly 10 až 14) je věnován přímo manažerské činnosti a širším kontextům, v nichž je prováděna a které ji ovlivňují. Živým a srozumitelným odborným jazykem psaný text je přístupný širokému okruhu potenciálních čtenářů a uživatelů. Teoretičtější pasáže jsou doplněny příklady, souhrny výzkumů a postřehy praktické povahy. Text oživují obrázky, grafy a tabulky, které dokládají a precizují sdělované informace a poznatky. Jednotlivé kapitoly doplňuje přehled použité literatury, který současně inspiruje čtenáře k dalšímu hlubšímu a specializovaněji zaměřenému vlastnímu studiu. Grafické zvýraznění částí textu má usnadnit orientaci v textu v případě, že čtenář použije publikaci jako studijní zdroj k systematickému porozumění dílčím tematickým celkům. Publikace Manažerská psychologie a sociologie autorského kolektivu vedeného E. Bedrnovou, E. Jarošovou a I. Novým, která odráží odbornou profilaci autorského pracoviště, je výborným teoreticky fundovaným a prakticky užitečným dílem. Přesvědčí se o tom vysokoškolští studenti ekonomického i technického zaměření, jimž - stejně jako účastníkům studií typu MBA nebo jiných vzdělávacích programů, jejichž součástí je předmět manažerské psychologie - poslouží jako jedinečný studijní text. Přesvědčí se o tom i manažeři v praxi, jimž poslouží jako zdroj inspirace pro další práci. O její potřebnosti nelze pochybovat: svými poznatky totiž poskytuje dnešním i zítřejším vedoucím pracovníkům výraznou "konkurenční výhodu" v jejich kariérním růstu i v jejich manažerské a podnikatelské činnosti.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-239-0 
  • EAN: 9788072612390

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele