Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing - 6. vydání

(3x)

Napsat recenzi

Doprava zdarma
Autor: Armstrong Gary Kotler Philip
Vydavatel: Grada
Publikováno: 18.11.2003
Formát: 17×24 cm, 864 stran
Cena: 722 Kč ( 656 Kč bez DPH)
Ušetříte 277 Kč (28%)
Běžná cena 999 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (nad 100ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu nad 100ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy
k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru, nástroje pro zlepšení pozice malých a středních
fi rem. Světově uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií a příkladů. Pro vysvětlení základních pojmů a koncepcí marketingu se věnují internetu, analýze marketingového prostředí, marketingovému výzkumu, spotřebnímu chování. Nosná část knihy je zaměřena na strategický marketing a nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, komunikace).

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-0513-2
  • EAN: 9788024705132

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele