Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing - 6. vydání

(4x)

Napsat recenzi

Doprava zdarma
Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 18.11.2003
Formát: 17×24 cm, 864 stran
Cena: 849 Kč ( 772 Kč bez DPH)
Ušetříte 150 Kč (15%)
Běžná cena 999 Kč
Dostupnost:

Anotace

Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy
k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru, nástroje pro zlepšení pozice malých a středních
fi rem. Světově uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií a příkladů. Pro vysvětlení základních pojmů a koncepcí marketingu se věnují internetu, analýze marketingového prostředí, marketingovému výzkumu, spotřebnímu chování. Nosná část knihy je zaměřena na strategický marketing a nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, komunikace).

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-0513-2
  • EAN: 9788024705132

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele