Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

(1x)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2010
Formát: Paperback 152 stran
Cena: 127 Kč ( 115 Kč bez DPH)
Ušetříte 32 Kč (20%)
Běžná cena 159 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7373-061-1
  • EAN: 9788073730611

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele