Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Slavík Jakub
Vydavatel: Grada
Jazyk: čeština
Formát: 170 x 240mm; 192 stran kniha
Cena: 254 Kč ( 231 Kč bez DPH)
Ušetříte 45 Kč (15%)
Běžná cena 299 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 27.5.2017 10:12

Anotace

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4819-1
  • EAN: 9788024748191

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele