Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing-cesta k trhu

(6x)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Plzeň / 2005
Formát: A5 344 stran
Cena: 293 Kč ( 266 Kč bez DPH)
Ušetříte 52 Kč (15%)
Běžná cena 345 Kč
Dostupnost:

Anotace

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-86898-48-2
  • EAN: 9788086898483

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele