Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Kumar Nirmalya
Vydavatel: Grada
Publikováno: 22.05.2008
Formát: 17×24 cm, 240 stran
Cena: 254 Kč ( 231 Kč bez DPH)
Ušetříte 45 Kč (15%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2439-3
  • EAN: 9788024724393

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Strategické řízení podniku

Autor: Zuzák Roman

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing-cesta k trhu

Autor: Světlík Jaroslav

Běžná cena: 345 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 293 Kč

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Management

Autor: František Bělohlávek

Běžná cena: 699 Kč

Ušetříte: 189 Kč 27 %

Naše cena: 510 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Odmaturuj! ze společenských věd - TESTY

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 19 Kč 10 %

Naše cena: 170 Kč

Maturita 2016-2017 z českého jazyka a literatury

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 179 Kč

Ušetříte: 18 Kč 10 %

Naše cena: 161 Kč

Odmaturuj! z literatury – TESTY

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 19 Kč 10 %

Naše cena: 170 Kč

Řízení lidských zdrojů - Základy moderní personalistiky

Autor: Josef Koubek

Běžná cena: 489 Kč

Ušetříte: 108 Kč 22 %

Naše cena: 381 Kč

Slovesné časy v angličtině

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Tabulky časování anglických sloves

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Přehled anglické gramatiky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 8 Kč 16 %

Naše cena: 41 Kč

Pomocná a modální slovesa v angličtině

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Stručná anglická mluvnice

Autor: Jana Průšová

Běžná cena: 38 Kč

Ušetříte: 6 Kč 16 %

Naše cena: 32 Kč

Irregular verbs - nejužívanější anglická nepravidelná slovesa

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Analýza pro ekonomy

Autor: Pavel Tuleja

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: 20 Kč 10 %

Naše cena: 180 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Srovnávací reklama

Autor: Ondřej Hruda

Běžná cena: 350 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 298 Kč

E-komerce internetový a mobil marketing - Od A do Z

Autor: Jiří Sedláček

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 58 Kč 13 %

Naše cena: 391 Kč

Marketing v pojišťovnictví

Autor: Jaroslav Mesršmíd

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Lean analýza - Využijte data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Blázinec v Silicon Valley - Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost

Autor: Antonio García Martínez

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 350 Kč

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Sociální marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Nekomplikujte to! - Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Nirmalya Kumar
Je profesorem marketingu, ředitelem Centre of Marketing a jedním z ředitelů Aditya V. Birla India Centre na London Business School. Rovněž vyučoval na Harvardu a na International Institute for Management Development ve Švýcarsku či na Kellog Graduate School of Management, spadající pod Northwestern University.
Jako poradce, konzultant, vedoucí seminářů a přednášející pracoval Kumar s více než 50 společnostmi z žebříčku 500 největších společností na světě časopisu Fortune. Je rovněž učitelem, který získal řadu ocenění a který vytvořil programy pro takové společnosti, jakými jsou například Akzo Nobel, Bertelsmann, Caterpillar, Dow Chemical, Elkem či Sara Lee. Je členem představenstva společnosti Bata India a Zensar Technologies (společný podnik RPG Group a Fujitsu-Siemens).
Kumar je autorem více než 80 článků, případových studií, skript a videí. Jeho články z manažerské praxe byly publikovány v časopise Financial Times a Harvard Business Review, zatímco jeho vědecké práce se objevily v časopisech Academy of Management Journal, Journal of Marketing a Journal of Marketing Research.
Kumara citují periodika jako Automacao Comercial (Brazílie), Borsen (Dánsko), Business Week, Dawn (Pákistán), Economic Times (Indie), Empresso (Portugalsko), Elsevier (Nizozemsko), Financial Times (Velká Británie), International Herald Tribune (Spojené státy), Les Echos (Francie), Negocios (Argentina), Nikkei Business (Japonsko) a Wall Street Journal. Prezentoval se rovněž v programech televizních stanic CNBC, Channel 2 (Švédsko) a Star TV a pronesl závěrečnou řeč na Global Marketing Forum 2000, které bylo mimo jiné sponzorováno CNN, Fortune a Time.
Kumar získal bakalářský diplom na Calcutta University, titul MBA na University of Illinois v Chicagu a PhD. v oblasti marketingu na Kellog Graduate School of Management, kde za svou doktorskou práci získal ocenění Marketing Science Institute´s Alden G. Clayton Award. Čtenáři ho mohou kontaktovat na e-mailové adrese nkumar@london.edu nebo na stránkách http://www.nirmalyakumar.com.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele