Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Radim Bačuvčík
Vydavatel: Verbum
Jazyk: čeština
Publikováno: 2013
Formát: brožovaná; 165 x 23 0mm; 198 stran kniha
Cena: 178 Kč ( 162 Kč bez DPH)
Ušetříte 62 Kč (26%)
Běžná cena 240 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 27.5.2017 23:21

Anotace

Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-87500-17-0
  • EAN: 9788087500170

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele