Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing management - 14. vydání

(24x)

Napsat recenzi

Doprava zdarma
Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 21×28 cm, 816 stran 816 stran
Cena: 1 946 Kč ( 1 769 Kč bez DPH)
Ušetříte 344 Kč (15%)
Běžná cena 2 290 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost:

Anotace

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4150-5
  • EAN: 9788024741505

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele