Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing obchodní firmy

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Zamazalová Marcela
Vydavatel: Grada
Publikováno: 12.11.2008
Formát: 17×24 cm, 240 stran
Cena: 271 Kč ( 246 Kč bez DPH)
Ušetříte 48 Kč (15%)
Běžná cena 319 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2049-4
  • EAN: 9788024720494

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.
Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty obchodní. Po ukončení studia pracovala na katedře vnitřního obchodu VŠE v Praze, věnovala se problematice řízení obchodních firem. Vystudovala doktorské studium obor mezinárodní ekonomické vztahy. V současné době působí jako vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Zabývá se problematikou spotřebního marketingu a marketingové komunikace. Je členkou České marketingové společnosti.


Přihlášení uživatele