Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing podle cílových skupin

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 392 stran - vázaná s laminovaným potahem Kniha 392 stran
Cena: 335 Kč ( 305 Kč bez DPH)
Ušetříte 114 Kč (25%)
Běžná cena 449 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: - marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky - sociologům, pro které je unikátní demografickou studií - studentům a všem zájemcům o danou problematiku Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: „člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve.“ O autorech: Lehkomyslně strčí Jochen Kalka celé lidstvo do šuplíků, rozdělí je na propagátory nových trendů, experimentátory nebo požitkáře a dělá si pak starosti s tím, kam sám sebe zařadit. Promoval na univerzitě v Tübingen v oboru marketingové komunikace a pracoval od roku 1992 jako odborný redaktor časopisu Medienwelt, s pracovními výlety k Burdě a Ernst&Young. Jako šéfredaktor Media&Marketing nastartoval série o cílových skupinách s institutem Sinus, GIM a TNS Infratest. Dnes má co do činění hlavně s cílovými skupinami z mediální a reklamní branže, je ale zároveň šéfredaktorem časopisů W&V (Werben&Verkaufen), Marketingjournal, Kontakter a přirozeně Media&Marketing. Florian Allgayer jako studovaný psycholog a hudební vědec je poradcem a docentem pro analýzu cílové třídy a management poradenství pro zákazníky. Podporuje jako jednatel poradenského podniku Allgayer Media GmbH přitom své zákazníky, aby vystopovali cílové třídy setrvávající na svých hodnotách a aby je oslovili v té pravé tonalitě. Již mnoho let zodpovídá a stará se o řady cílových skupin v Media&Marketing. Byl autorem pro W&V, stejně jako šéfredaktorem a vydavatelem více odborných titulů zabývajících se speciálními tématy a časopisů v oblasti kultury mladých.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025116173

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele