Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketing podle cílových skupin

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Florian Allgayer Jochen Kalka
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 392 stran - vázaná s laminovaným potahem Kniha 392 stran
Cena: 350 Kč ( 318 Kč bez DPH)
Ušetříte 99 Kč (22%)
Běžná cena 449 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 24.3.2017 06:31

Anotace

„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: - marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky - sociologům, pro které je unikátní demografickou studií - studentům a všem zájemcům o danou problematiku Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: „člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve.“ O autorech: Lehkomyslně strčí Jochen Kalka celé lidstvo do šuplíků, rozdělí je na propagátory nových trendů, experimentátory nebo požitkáře a dělá si pak starosti s tím, kam sám sebe zařadit. Promoval na univerzitě v Tübingen v oboru marketingové komunikace a pracoval od roku 1992 jako odborný redaktor časopisu Medienwelt, s pracovními výlety k Burdě a Ernst&Young. Jako šéfredaktor Media&Marketing nastartoval série o cílových skupinách s institutem Sinus, GIM a TNS Infratest. Dnes má co do činění hlavně s cílovými skupinami z mediální a reklamní branže, je ale zároveň šéfredaktorem časopisů W&V (Werben&Verkaufen), Marketingjournal, Kontakter a přirozeně Media&Marketing. Florian Allgayer jako studovaný psycholog a hudební vědec je poradcem a docentem pro analýzu cílové třídy a management poradenství pro zákazníky. Podporuje jako jednatel poradenského podniku Allgayer Media GmbH přitom své zákazníky, aby vystopovali cílové třídy setrvávající na svých hodnotách a aby je oslovili v té pravé tonalitě. Již mnoho let zodpovídá a stará se o řady cílových skupin v Media&Marketing. Byl autorem pro W&V, stejně jako šéfredaktorem a vydavatelem více odborných titulů zabývajících se speciálními tématy a časopisů v oblasti kultury mladých.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025116173

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Aventura 1: Španělština pro střední a jazykové školy - Učebnice a pracovní sešit + CD

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 130 Kč 26 %

Naše cena: 369 Kč

Základy psychologie

Autor: Radkin Honzák Et Al.

Běžná cena: 190 Kč

Ušetříte: 48 Kč 25 %

Naše cena: 142 Kč

Psychologie

Autor: Jiří Hoskovec

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 26 Kč 26 %

Naše cena: 73 Kč

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Ochrana spotřebitele v EU při obchodování po internetu

Autor: Richard Havlík

Běžná cena: 260 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 221 Kč

Dlouhý chvost

Autor: Chris Anderson

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 41 Kč 22 %

Naše cena: 144 Kč

Prevence traumatu u dětí - Průvodce k obnovení důvěry, vitality a odolnosti

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 355 Kč

Ušetříte: 92 Kč 26 %

Naše cena: 263 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Judaismus Křesťanství Islám

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 81 Kč 27 %

Naše cena: 218 Kč

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

Běžná cena: 548 Kč

Ušetříte: 142 Kč 26 %

Naše cena: 406 Kč

Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky

Autor: Vladimír Kuchař

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

49 marketingových tajemství

Autor: Ron Finklestein

Běžná cena: 378 Kč

Ušetříte: 83 Kč 22 %

Naše cena: 295 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 350 Kč 22 %

Naše cena: 1 240 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Jak na reklamu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 48 Kč 22 %

Naše cena: 172 Kč

Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu…

Autor: Tomáš Macák

Běžná cena: 273 Kč

Ušetříte: 41 Kč 15 %

Naše cena: 232 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Autor: Ken Burnett

Běžná cena: 627 Kč

Ušetříte: 138 Kč 22 %

Naše cena: 489 Kč

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Vysoce efektivní marketingový plán - 15 kroků k úspěchu v podnikání

Autor: Knight Peter

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Webová analytika 2.0

Autor: Avinash Kaushnik

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 130 Kč 22 %

Naše cena: 460 Kč

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 174 Kč 60 %

Naše cena: 116 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele