Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: David Říha Jiří Mařík Jitka Vysekalová Milan Postler Tomek Gustav Vávrová Věra
Vydavatel: EDUKO nakladatelství
Jazyk: čeština
Publikováno: 05/2016
Formát: brožovaná; 150 x 210 mm; 272 stran kniha
Cena: 180 Kč ( 164 Kč bez DPH)
Ušetříte 20 Kč (10%)
Běžná cena 200 Kč
Dostupnost: Skladem (22ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (22ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 6 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 23.4.2017 17:51

Anotace

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.

Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-88057-17-8
  • EAN: 9788088057178

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele