Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání
(Produkt nebyl zatím hodnocen)
https://static.levneucebnice.cz/files/photos/l/e/e7bb9ec511eb151d9490b3388dd6b6029134b86a.jpg?v=2
Vydavatel: | Grada |
---|---|
Jazyk: | čeština |
Formát: | 170 x 240mm; 272 stran kniha |
Anotace
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku
konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně
poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena
marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem,
neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům
VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje
nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové
marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách,
specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a
strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti
služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní
formy komunikace.
Kategorie
Knihovnické kódy
- ISBN: 978-80-247-5037-8
- EAN: 9788024750378