Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 170 x 240mm; 272 stran kniha
Cena: 297 Kč ( 270 Kč bez DPH)
Ušetříte 52 Kč (15%)
Běžná cena 349 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost:

Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5037-8
  • EAN: 9788024750378

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele