Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing Základy marketingu 1 - Učebnice studenta

(2x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 08/2012
Formát: 304x215x10 mm Kniha 80 stran
Cena: 153 Kč ( 139 Kč bez DPH)
Ušetříte 57 Kč (27%)
Běžná cena 210 Kč
Dostupnost:

Anotace

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7402-128-2
  • EAN: 9788074021282

Hodnocení


  • 4.5

    učebnice je určitě použitelná, ale mohla by být graficky propracovanější

    mezi doporučenými učebnicemi byla tato nejkomplexnejší

    přesto mi nevyhovuje grafika

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele