Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Moudrý Marek
Vydavatel: Computer Media
Jazyk: čeština
Formát: 210x300 80 stran
Cena: 164 Kč ( 149 Kč bez DPH)
Ušetříte 46 Kč (22%)
Běžná cena 210 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (nad 100ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu nad 100ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7402-001-8
  • EAN: 9788074020018

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele