Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

(2x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2009
Formát: Paperback 160 stran
Cena: 244 Kč ( 222 Kč bez DPH)
Ušetříte 86 Kč (26%)
Běžná cena 330 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost:

Anotace

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7402-002-5
  • EAN: 9788074020025

Hodnocení


  • 4.5

    Kniha věrně a smysluplně popisuje marketing

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele