Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 1x kniha (brožovaná) 120 stran
Cena: 122 Kč ( 111 Kč bez DPH)
Ušetříte 38 Kč (24%)
Běžná cena 160 Kč
Dostupnost:

Anotace

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788024630755

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele