Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Karlíček Miroslav
Vydavatel: Grada
Jazyk: čeština
Publikováno: 12.02.2016
Formát: 170 x 240 mm; 224 stran kniha
Cena: 216 Kč ( 196 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (28%)
Běžná cena 299 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.4.2017 18:22

Anotace

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5769-8
  • EAN: 9788024757698

Informace:

Edice Manažer

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele