Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 12.02.2016
Formát: 170 x 240 mm; 224 stran kniha
Cena: 254 Kč běžně 299 Kč
Přidat 'Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5769-8
  • EAN: 9788024757698

Informace:

Edice Manažer

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele