Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Karlíček Miroslav Petr Král
Vydavatel: Grada
Publikováno: 17.02.2011
Formát: 17×24 cm, 224 stran
Cena: 246 Kč ( 224 Kč bez DPH)
Ušetříte 43 Kč (15%)
Běžná cena 289 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3541-2
  • EAN: 9788024735412

Předložená publikace se svým pojetím odlišuje od publikací, které jsou v současné době dostupné na knižním trhu. Autoři vycházejí z vlastního pojetí, uvádějí příklady z českého prostředí a dle mého názoru velmi správně vymezují také etický a právní rámec zkoumané problematiky, nejen v oblasti reklamy, ale i dalších komunikačních nástrojů. Vzhledem k širokému spektru dostupných obecně zaměřených marketingových publikací pokládám za přínosnou i jejich snahu o úzké zaměření publikace; autoři zbytečně neopakují všeobecně známé pojmy, ale věnují veškerý prostor výhradně specifikům marketingové komunikace. Za zdařilý považuji i nápad spolupráce s týmem konzultantů z praxe. Tento přístup umožnil zpracování velkého množství aktuální příkladů, a to nejen pozitivních, ale i těch, kdy došlo k pochybením při realizaci marketingových aktivit. S tímto pojetím se setkáváme v odborné literatuře poměrně vzácně. Předloženou publikaci hodnotím jednoznačně kladně. Obsahuje bohatý fakto
grafický materiál, je aktuální a velmi čtivá.
prof. Ing. Hana Machková, CSc.
VŠE v Praze
Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace, tématem, které je v posledních několika letech hojně diskutováno odbornou veřejností. Důvodem diskuse je nárůst rezistence veřejnosti k marketingovým sdělením a logickou snahou firem je tento nezájem prorazit a dostat se ke spotřebiteli. Na podobné téma vznikla v poslední době řada knih, to kladlo na autory větší nároky při zpracování, pokud chtěli publikací upoutat. Nutno říci, že se s touto výzvou dobře vypořádali a předkládají čtivé dílo, jasně a srozumitelně vysvětlující jednotlivá témata, doplněné řadou ilustračních příkladů. Autoři vycházeli z široké škály odborných zdrojů, o čemž svědčí devítistránkový seznam použité literatury. Najdeme v něm tituly české i cizojazyčné, vyváženě je využito knižních monografií, článků v odborných periodikách, elektronických zdrojů a také interních materiálů řady firem a komunikačních agentur. Právě využití posledně jmenovaných zdrojů knihu ozvláštňuje a dává ji přidanou h
odnotu. Kniha je využitelná pro výuku na vysokých školách, pro její srozumitelnost a čtivost a zároveň odbornou úroveň po ní rádi sáhnou i lidé z praxe.
Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.
VŠE v Praze

Publikace od stejného autora

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Den

Autor: Petr Král

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 151 Kč

Medové kuželky

Autor: Petr Král

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 55 Kč 24 %

Naše cena: 174 Kč

Nejlepší české básně 2011

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 239 Kč

Ušetříte: 57 Kč 24 %

Naše cena: 182 Kč

Arco a jiné prózy

Autor: Petr Král

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 24 Kč 24 %

Naše cena: 75 Kč

Úniky a návraty - Rozhovor s Radimem Kopáčem

Autor: Petr Král

Běžná cena: 100 Kč

Ušetříte: 26 Kč 26 %

Naše cena: 74 Kč

Svědek stmívání

Autor: Petr Král

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 31 Kč 24 %

Naše cena: 98 Kč

Zpráva o místech

Autor: Petr Král

Běžná cena: 232 Kč

Ušetříte: 56 Kč 24 %

Naše cena: 176 Kč

Zaprášené jeviště

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

7edm 2011

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 198 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 150 Kč

Alena Nádvorníková

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 980 Kč

Ušetříte: 235 Kč 24 %

Naše cena: 745 Kč

Pařížské sešity

Autor: Petr Král

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 69 Kč 24 %

Naše cena: 220 Kč

Sebrané básně I

Autor: Petr Král

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 108 Kč 24 %

Naše cena: 341 Kč

CD-Petr Král

Autor: Petr Král

Běžná cena: 246 Kč

Ušetříte: 59 Kč 24 %

Naše cena: 187 Kč

Vlastizrady

Autor: Petr Král

Běžná cena: 699 Kč

Ušetříte: 168 Kč 24 %

Naše cena: 531 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Kolem vejce - čili Shlukování

Autor: Petr Král

Běžná cena: 169 Kč

Ušetříte: 41 Kč 24 %

Naše cena: 128 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing obchodní firmy

Autor: Zamazalová Marcela

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 57 Kč 22 %

Naše cena: 202 Kč

Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce, 2. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 539 Kč

Ušetříte: 119 Kč 22 %

Naše cena: 420 Kč

Lexikon teorie literatury a kultury

Autor: Ansgar Nünning

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 96 Kč 24 %

Naše cena: 303 Kč

Asertivitou proti stresu - 2., přepracované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Zaklínač: Bouřková sezóna

Autor: Andrzej Sapkowski

Běžná cena: 279 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 206 Kč

Projektové řízení pro začátečníky

Autor: Radek Štefánek

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Holistická marketingová koncepce

Autor: Tomáš Barčík

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 55 Kč 24 %

Naše cena: 175 Kč

Marketingové řízení školy - 2., aktualizované vydání

Autor: Světlík Jaroslav

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 373 Kč

Jakou rostlinu kam zasadit - podle typu zahrady, místa, barvy květů, barvy listů, ročního období

Autor: Hagen Thomas

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Jak přivolat déšť-Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 409 Kč

Ušetříte: 82 Kč 20 %

Naše cena: 327 Kč

Ogilvy o reklamě, 4. vydání

Autor: Ogilvy David

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Občanský sektor

Autor: Marek Skovajsa

Běžná cena: 485 Kč

Ušetříte: 112 Kč 23 %

Naše cena: 373 Kč

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Sociální ekonomika, sociální podnikání. Podnikání pro každého

Autor: Marie Dohnalová

Běžná cena: 239 Kč

Ušetříte: 36 Kč 15 %

Naše cena: 203 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 350 Kč 22 %

Naše cena: 1 240 Kč

Stylistika pro žurnalisty

Autor: Minářová Eva

Běžná cena: 375 Kč

Ušetříte: 56 Kč 15 %

Naše cena: 319 Kč

Vize tržního úspěchu

Autor: Černý Michal

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 238 Kč

Škola grafického designu - Principy a praxe grafiky

Autor: David Dabner

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 100 Kč 20 %

Naše cena: 399 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. (autor všech kapitol s výjimkou kapitoly 8)
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE, kde vyučuje marketing a marketingovou komunikaci. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations. Zde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.
Ing. Petr Král, Ph.D. (autor kapitoly 8)
Je odborným asistentem katedry mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE, kde vyučuje mezinárodní marketing a mezinárodní marketingovou komunikaci. Tyto předměty vyučuje také na zahraničních univerzitách. Je členem "Faculty Group for Marketing" globální aliance vysokých škol CEMS. Je také jednatelem a spolumajitelem společnosti WebTrade CZ s.r.o., která se specializuje na poradenství v česko-německém obchodě a je výhradním zástupcem Veletrhů Dortmund pro Českou republiku a Slovensko.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele