Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor:

(3x)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 17.02.2011
Formát: 17×24 cm, 224 stran
Cena: 246 Kč běžně 289 Kč
Produkt nelze zakoupit

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3541-2
  • EAN: 9788024735412

Předložená publikace se svým pojetím odlišuje od publikací, které jsou v současné době dostupné na knižním trhu. Autoři vycházejí z vlastního pojetí, uvádějí příklady z českého prostředí a dle mého názoru velmi správně vymezují také etický a právní rámec zkoumané problematiky, nejen v oblasti reklamy, ale i dalších komunikačních nástrojů. Vzhledem k širokému spektru dostupných obecně zaměřených marketingových publikací pokládám za přínosnou i jejich snahu o úzké zaměření publikace; autoři zbytečně neopakují všeobecně známé pojmy, ale věnují veškerý prostor výhradně specifikům marketingové komunikace. Za zdařilý považuji i nápad spolupráce s týmem konzultantů z praxe. Tento přístup umožnil zpracování velkého množství aktuální příkladů, a to nejen pozitivních, ale i těch, kdy došlo k pochybením při realizaci marketingových aktivit. S tímto pojetím se setkáváme v odborné literatuře poměrně vzácně. Předloženou publikaci hodnotím jednoznačně kladně. Obsahuje bohatý fakto
grafický materiál, je aktuální a velmi čtivá.
prof. Ing. Hana Machková, CSc.
VŠE v Praze
Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace, tématem, které je v posledních několika letech hojně diskutováno odbornou veřejností. Důvodem diskuse je nárůst rezistence veřejnosti k marketingovým sdělením a logickou snahou firem je tento nezájem prorazit a dostat se ke spotřebiteli. Na podobné téma vznikla v poslední době řada knih, to kladlo na autory větší nároky při zpracování, pokud chtěli publikací upoutat. Nutno říci, že se s touto výzvou dobře vypořádali a předkládají čtivé dílo, jasně a srozumitelně vysvětlující jednotlivá témata, doplněné řadou ilustračních příkladů. Autoři vycházeli z široké škály odborných zdrojů, o čemž svědčí devítistránkový seznam použité literatury. Najdeme v něm tituly české i cizojazyčné, vyváženě je využito knižních monografií, článků v odborných periodikách, elektronických zdrojů a také interních materiálů řady firem a komunikačních agentur. Právě využití posledně jmenovaných zdrojů knihu ozvláštňuje a dává ji přidanou h
odnotu. Kniha je využitelná pro výuku na vysokých školách, pro její srozumitelnost a čtivost a zároveň odbornou úroveň po ní rádi sáhnou i lidé z praxe.
Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D.
VŠE v Praze

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. (autor všech kapitol s výjimkou kapitoly 8)
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE, kde vyučuje marketing a marketingovou komunikaci. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations. Zde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.
Ing. Petr Král, Ph.D. (autor kapitoly 8)
Je odborným asistentem katedry mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE, kde vyučuje mezinárodní marketing a mezinárodní marketingovou komunikaci. Tyto předměty vyučuje také na zahraničních univerzitách. Je členem "Faculty Group for Marketing" globální aliance vysokých škol CEMS. Je také jednatelem a spolumajitelem společnosti WebTrade CZ s.r.o., která se specializuje na poradenství v česko-německém obchodě a je výhradním zástupcem Veletrhů Dortmund pro Českou republiku a Slovensko.


Přihlášení uživatele