Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketingová komunikace

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Miroslav Foret
Vydavatel: CPress
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 464 stran - vázaná s laminovaným potahem Kniha + CD ROM (10% DPH) 464 stran
Cena: 347 Kč ( 315 Kč bez DPH)
Ušetříte 98 Kč (22%)
Běžná cena 445 Kč
Dostupnost: Nedostupné

Informace o dostupnosti

Produkt v současné chvíli nelze objednat z důvodu delší dostupnosti, či úplného rozebrání.

Anotace

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: - jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy - jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory - co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována - jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl - jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat - že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst - jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst - na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum - jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt - jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství - kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň - jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě - kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. - jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit - jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti. O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě. Tato publikace byla představena odborné veřejnosti na Mezinárodní vědecké konferenci Nové trendy – nové nápady 2006, která proběhla 23.-24.11.2006 na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě za účasti autora Prof. PhDr. Miroslava Foreta, CSc.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025110416

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně

Publikace od stejného autora

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Marketing pro začátečníky

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 30 Kč 6 %

Naše cena: 469 Kč

Management organizace a management destinace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 140 Kč

Ušetříte: 21 Kč 15 %

Naše cena: 119 Kč

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 140 Kč

Ušetříte: 21 Kč 15 %

Naše cena: 119 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Mikroekonomie - základní kurs, 11. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 151 Kč

Ušetříte: 23 Kč 15 %

Naše cena: 128 Kč

Alltag, Beruf & Co. 01 - Kursbuch + Arbeitsbuch mit Audio-CD zum Arbeitsbuch

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 475 Kč

Ušetříte: 95 Kč 20 %

Naše cena: 380 Kč

Business Vocabulary in Use 2nd Edition Intermediate With Answers

Autor: Bill Mascull

Běžná cena: 765 Kč

Ušetříte: 115 Kč 15 %

Naše cena: 650 Kč

Mezinárodní ekonomie

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Psychologie peněz - Životní zákony štěstí a úspěchu

Autor: Ruediger Dahlke

Běžná cena: 188 Kč

Ušetříte: 38 Kč 20 %

Naše cena: 150 Kč

Autorské právo - v otázkách a odpovědích

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 91 Kč 26 %

Naše cena: 258 Kč

Psychologie a sociologie ekonomického chování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

The Business Pre- Intermediate Student's Book + DVD-ROM Pack

Autor: Allison, J Et Al

Běžná cena: 910 Kč

Ušetříte: 182 Kč 20 %

Naše cena: 728 Kč

Správa společností

Autor: Miroslav Hučka

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 94 Kč 27 %

Naše cena: 255 Kč

Strategické řízení podniku

Autor: Zuzák Roman

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Rétorika - Vážnost mluveného slova, 2., aktualizované vydání

Autor: Šmajsová Buchtová Božena

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Strategický marketing. Teorie pro praxi

Autor: Hanzelková Alena

Běžná cena: 440 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 374 Kč

Rétorika v praxi - Staňte se přesvědčivým řečníkem

Autor: Flume Peter

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 29 Kč 15 %

Naše cena: 166 Kč

Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání

Autor: Zamazalová Marcela

Běžná cena: 630 Kč

Ušetříte: 94 Kč 15 %

Naše cena: 536 Kč

Psychologie komunikace

Autor: Zbyněk Vybíral

Běžná cena: 409 Kč

Ušetříte: 82 Kč 20 %

Naše cena: 327 Kč

Jíst, meditovat, milovat - 10.výročí

Autor: Elizabeth Gilbertová

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 60 Kč 24 %

Naše cena: 189 Kč

Professional English in Use Marketing

Autor: Cate Farrall, Marianne Lindsley

Běžná cena: 855 Kč

Ušetříte: 171 Kč 20 %

Naše cena: 684 Kč

Marketing Základy marketingu 1 - Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

Běžná cena: 210 Kč

Ušetříte: 57 Kč 27 %

Naše cena: 153 Kč

Stávám se veganem - 4týdenní program pro zdravý a dlouhý život

Autor: Ruediger Dahlke

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Nemoc jako symbol - Příručka pro výklad příznaků psychosomatických chorob a jejich řešení

Autor: Ruediger Dahlke

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 86 Kč 22 %

Naše cena: 303 Kč

Nemoc jako řeč duše-Význam a naděje chorobopisů - Význam a naděje chorobopisů

Autor: Ruediger Dahlke

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 86 Kč 22 %

Naše cena: 303 Kč

Strava pro klid v duši - recepty veganské kuchyně

Autor: Ruediger Dahlke

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Princip vděčnosti v byznysu

Autor: Gary Vaynerchuk

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Sebranka

Autor: Torey Hayden

Běžná cena: 284 Kč

Ušetříte: 17 Kč 6 %

Naše cena: 267 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Pravidlo 80/20 - Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 38 Kč 24 %

Naše cena: 122 Kč

Strategické válečné hry v podnikání

Autor: Gilad Benjamin

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Jak drahé je zdarma?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 135 Kč

Ušetříte: 8 Kč 6 %

Naše cena: 127 Kč

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 101 Kč 22 %

Naše cena: 358 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele