Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingové strategie

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014
Formát: brožovaná; 175 x 250mm; 104 stran kniha
Cena: 164 Kč ( 149 Kč bez DPH)
Ušetříte 18 Kč (10%)
Běžná cena 182 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-85970-81-4
  • EAN: 9788085970814

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele