Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Miroslav Foret
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 120 stran - brožovaná lepená Kniha 120 stran
Cena: 194 Kč ( 176 Kč bez DPH)
Ušetříte 55 Kč (22%)
Běžná cena 249 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho ještě dnes:

  • odebrat na prodejně Praha 4 - Háje
  • expedovat na Vaši adresu
U dodavatele vyprodáno.

Poslední aktualizace: 25.5.2017 17:02

Anotace

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: •jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl, •kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout, •jak zpracovat zjištěné informace. Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř naleznete: •rady pro začátečníky, •příklady konkrétních praktických problémů, •otázky k zamyšlení, •praktickou ukázku jednoduchého průzkumu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788026500384

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 90 g - bílý

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele