Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Mediální monopol

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 2009 (1. vydání)
Formát: 1× kniha, vázaná, 214 stran, 13 × 21 cm, česky
Cena: 220 Kč běžně 275 Kč
Přidat 'Mediální monopol' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.
Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než
stovka kanálů moderních satelitních televizí. Tady se najde pro každého něco.
Jsou tu zastoupeny všechny možné názory.
Skutečně? Nebo je ta pestrost ve skutečnosti jen dobře maskovanou stejností? Jak
by se dalo vůbec něco takového dokázat? Došlo už skutečně k mediálnímu monopolu?
Na tyto otázky by následující text rád nabídl odpovědi.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-86916-09-5
  • EAN: 9788086916095

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele