Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Mediální právo, 2.vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Plzeň / 2007
Formát: A5 304 stran
Cena: 293 Kč ( 266 Kč bez DPH)
Ušetříte 52 Kč (15%)
Běžná cena 345 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace je zaměřena na výklad základních právních předpisů upravujících oblast mediálního práva, zejména na vztah mezi veřejnoprávní a soukromoprávní regulací mediálního trhu a svobodou projevu. Nabízí základní přehled různých oblastí mediálního práva (periodika, elektronická média, regulace reklamy, průnik osobnostních práv, autorského práva a mediálního práva), jakož i pochopení funkcí právních předpisů a principů, které jsou relevantní pro tento interdisciplinární obor. Zabývá se právními předpisy, které ovlivňují obsah jednotlivých médií, pojednává o předpisech Evropské unie upravujících tuto oblast a uvádí příklady právní úpravy v jednotlivých zemích Evropské unie. Druhé vydání této publikace odráží změnu zákona o rozhlasovém a televizním vysílání, která je vyvolána novou právní úpravou ES spočívající v oddělení služby přenosu od služby poskytující obsah, a digitalizací rozhlasového a televizního vysílání.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7380-033-8
  • EAN: 9788073800338

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele