Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Mediální právo v informační společnosti

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Ondřej Moravec
Vydavatel: Nakladatelství Leges
Jazyk: čeština
Publikováno: 2013
Formát: 145x205 kniha 288 stran
Cena: 365 Kč ( 332 Kč bez DPH)
Ušetříte 75 Kč (17%)
Běžná cena 440 Kč
Dostupnost: Skladem (6ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (6ks) a lze ho ještě dnes:

  • odebrat na prodejně Praha 4 - Háje
  • expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 25.5.2017 23:01

Anotace

Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního reálného života představují mimořádně silný impuls ke změnám právního řádu. Právo však reaguje na technologický vývoj se zpožděním, takže se stále častěji dostává do nesnází při řešení konkrétních situací, neboť schází adekvátní legislativa i soudní judikatura. Cílem této knihy je popsaná bílá místa alespoň zčásti zaplnit. Kniha vychází z regulace „klasických“ médií, jako je tisk, rozhlas a televize, a dostává se k tzv. „novým“ médiím a řeší praktické otázky, do jaké míry lze stávající regulaci použít i na nové technologie, kdy to už nejde a proč a jak lze potom postupovat. Například jaká je odpovědnost ISP – poskytovatelů internetových služeb, nebo odpovědnost lidí, kteří bezstarostně sepisují pro různé webové stránky cokoli? Jaké zájmy chrání Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a jaké už ne? Autor klade značný důraz na ústavní východiska mediálního práva a reaguje též na sílící význam judikatury Evropského soudu pro lidská práva. Kniha se věnuje také vztahu nových médií k rekodifikaci soukromého práva – rozebírá zejména prostředky ochrany osobnosti i ochrany právnických osob. Publikace je určena především právní praxi a studentům mediálního práva na právnických fakultách.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-87576-52-6
  • EAN: '9788087576526

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele