Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Metody výzkumu médií

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Martina Vojtěchovská Tomáš Trampota
Vydavatel: Portál s.r.o
Jazyk: čeština
Publikováno: 09/2010
Formát: 200x130x25 mm Kniha 296 stran
Cena: 281 Kč ( 255 Kč bez DPH)
Ušetříte 84 Kč (23%)
Běžná cena 365 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7367-683-4
  • EAN: 9788073676834

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele