Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání)

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 13.01.2015
Formát: 170 x 240 mm; 200 stran kniha
Cena: 254 Kč ( 231 Kč bez DPH)
Ušetříte 45 Kč (15%)
Běžná cena 299 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost:

Anotace

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5366-9
  • EAN: 9788024753669

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele