Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Mezinárodní marketingový management

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 368 stran - brožovaná lepená Kniha 368 stran
Cena: 186 Kč ( 169 Kč bez DPH)
Ušetříte 64 Kč (26%)
Běžná cena 250 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: - marketingové manažery - studenty - řídící pracovníky obecně

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025116418

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele